loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 143 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)
 

چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟

 

بازسازی فضاهای داخلی: شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در ساختمان های قدیمی و یا آپارتمان های چند سال ساخت زندگی می کنید و محدودیت هزینه ها به شما اجازه نمی دهد که زندگی در آپارتمان نوساز را تجربه کنید، خب خبر خوب این است که این مطلب می خواهد به شما بگوید چگونه می توانید آپارتمان چند سال ساخت خود را تبدیل به یک آپارتمان نوساز کنید یا دست کم آن را نوساز جلوه دهید. پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید که با هم ترفندهای بازسازی و نوسازی آپارتمان های چند سال ساخت را بررسی کنیم. 

 

عکس نمونه کارهای استودیو معماری بوژگان
تصویر استودیو معماری بوژگان

تعویض درب های ورودی

اجازه دهید از ورودی خانه شروع کنیم. اول از همه باید درب قدیمی آپارتمان را از جا در بیاورید و به جای آن یک درب چوبی مدرن قرار دهید. حتی این درب می تواند یک درب ضد سرقت باشد. اهالی فن متخصص در زمینه درب و پنجره می توانند شما را در این زمینه یازی دهند. این کار می تواند اولین قدم در زمینه بازسازی و نوسازی آپارتمان های قدیمی و چند سال ساخت شما باشد. 

پنل های دیواری ایده آل پنل
تصویر ایده آل پنل

تعویض دیوارپوش های خانه 

وقتی دیوار های خانه تان ترک خورده است و قسمت هایی از رنگ آن ریخته است و حتی تکه هایی از آن نم دار است مسلما آن خانه یک خانه نوساز نیست، پس دست به کار شوید و دیوارهای خانه را تعمیر کنید و برای آن یک دیوارپوش مدرن و جذاب در نظر بگیرید. شاید اول کار کمی گیج شوید که چه نوع دیوار پوشی باید انتخاب کنید، پیشنهاد می کنم این دو مطلب پیشنهادی را حتما بخوانید؛ در تصمیم گیری نهایی حسابی کمک تان می کند. یکی مطلب رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است و دیگری مطلب دیوارپوش سه بعدی برای یک دکوراسیون شیک و ایده آل. 

فرش ابریشم گل فرنگ در دکوراسیون داخلی
تصویر گالری فرش احسانی (گل فرنگ)

کفپوش خانه را نو کنید 

بعد از دیوارپوش ها نوبت کفپوش های خانه است. آپارتمان های نوساز معمولا دارای کفپوش هایی لمینیتی هستند. کفپوش‌های لمینیتی ؛ کفپوش هایی چوب با قیمتی ارزان‌تر هستند. پس چرا این کفپوش ها را در بازسازی آپارتمان قدیمی خود مورد استفاده قرار ندهید. این نوع کفپوش ها می تواند حسابی مقرون به صرفه باشند. در ضمن اهالی فن متخصص در زمینه دیوار پوش و کف پوش هم می توانند مشاوره های خوبی به شما بدهند و شما را راهنمایی کنند. 

عکس نمونه محصولات مهندسین مشاور ماسا
تصویر مهندسین مشاور ماسا

استفاده از پنجره های دو جداره

مورد دیگری که در آپارتمان های نوساز مورد استفاده قرار می گیرد، پنجره های دو جداره است، پس اگر هنوز هم در خانه شما از آن پنجره های قدیمی یافت می شود سریع دست به کار شوید و آن ها را با پنجره های دو جدار جا به جا کنید، یادتان باشد که این پنجره ها در نمای ساختمان شما هم تاثیر گذار هستند و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم نمای خارجی و هم دکوراسیون داخلی خانه را شبیه آپارتمان های نوساز کنید. مطلب انواع پنجره در ساختمان، از قاب های چوبی تا upvc شما را با انواع پنجره ها آشنا خواهد کرد. 

نمونه کارهای شیشه و آینه جی گلس
تصویر شیشه و آینه جی گلس

روشنایی های منزل را مدرن کنید 

راه حل دیگری که می تواند ساختمان قدیمی خانه شما را شبیه آپارتمان های نوساز کند، روشنایی های خانه است. روشنایی ها شامل مهتابی ها، لوستر ها و چراغ ها می شود. حتی کلید و پریزها هم شامل این قضیه می شود. در قسمت روشنایی های ویترین کالاهای چیدانه می توانید انواع و اقسام چراغ ها و روشنایی های مدرنی را ببینید که می تواند به آپارتمان قدیمی شما را نوساز جلوه دهد. 

عکس دکوراسیون سرویس بهداشتی
تصویر استودیو معماری آرش مدنی

تجهیزات مدرن سرویس بهداشتی 

بعد از آن که تغییرات کلی را برای بازسازی و نوسازی آپارتمان تان اعمال کردید، می توانید به سراغ تغییرات جزئی تری مانند لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی بروید. مدل های قدیمی را با مدل های جدید و مدرن تر جا به جا کنید تا راحت تر بتوانید به آپارتمان قدیمی خود چهره ای نوساز ببخشید. 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن در ساختمان مسکونی عمید 2
تصویر مهسا مجیدی

تجهیزات مدرن آشپزخانه 

بعد از سرویس های بهداشتی نوبت دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که باید تجهیزاتش مدرن و به روز شود. به نظر من مطلب ۲۰ تجهیزات مدرن که دکوراسیون آشپزخانه شما کم دارد را بخوانید تا دقیقا بدانید که باید از جا شروع کنید، چه چیزهایی را به آشپزخانه اضافه و چه چیزهایی را از آن کم کنید. 

مبل راحتی شیک در دکوراسیون نشیمن
تصویر باتیک

تغییر مبلمان های دکوراسیون داخلی 

از دیگر رازهای معماری داخلی که منزل شما را دگرگون می کنند می توان به تغییر مبلمان های منزل اشاره کرد. وقتی قرار است خانه را نوسازی و بازسازی کنید و آپارتمان قدیمی خود را نوساز کنید، باید همه وسایل و لوازم را نو و جدید کنید که خب شامل مبلمان ها هم می شود. ویترین کالاهای چیدانه بهترین جا برای دیدن انواع مبلمان های مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل است. 

عکس تجهیزات هوشمندشرکت آسا هوشمند تابان
تصویر شرکت آسا هوشمند تابان

هوشمند سازی خانه 

اگر می خواهید حسابی غوغا کنید و چیزی کم نگذارید، بهتر است به هوشمند سازی خانه تان هم فکر کنید. شاید بهتر باشد که مطلب به چه ساختمانی خانه هوشمند می گویند؟ را بخوانید تا کمی با ساختمان های هوشمند آشنا شوید. اما مطمئن باشید که هوشمند سازی، تحولی بزرگ در خانه شما است. 

شومینه در دکوراسیون نشیمن منزل ایرانی
تصویر امیر صادقی

تغییر سیستم های گرمایشی و سرمایشی در خانه 

تغییر سیستم های گرمایشی و سرمایشی هم می تواند در بازسازی آپارتمان شما و دادن چهره ای نوساز به آپارتمان های قدیمی شما کار ساز باشد، شاید این تغییرات مانند ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه و کفپوش و دیوارپوش به چشم نیاید اما به وقتش آن هم خودش را نشان خواهد داد. مثلا می توانید کولرهای آبی را با اسپیلت ها جابه جا کنید و یا برای گرمایش خانه از سیستم های گرایش از کف به جای شوفاژ و بخاری استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: بهترین راه برای فرار از گرما در تابستان!

به نظر شما دیگر چه راه هایی برای بازسازی و نوسازی خانه وجود دارد که به کمک آن می توان آپارتمان را نوساز جلوه دهید؟ ما مشتاق دیدن ایده های خلاقانه ی شما هستیم! ضمنا می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه


Google
تقریباً ۳۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۷ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/remodeling/interior-remodeling/56432
۲ روز پیش - چگونه آپارتمان چند سال ساخت خود را نوساز جلوه دهید، ترفندهای دکوراسیونی برای نوساز جلوه دادن آپارتملن های چند سال ساخت.
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
www.yaranesadr.ir/چگونه-ساختمان-قدیمی-خود-را-یک-آپارتمان/
۱ روز پیش - بازسازی فضاهای داخلی: شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در ساختمان های قدیمی و یا آپارتمان های چند سال ساخت زندگی می کنید و محدودیت هزینه ...
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ - ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4785372
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
معماری و دکوراسیون:چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان ...
kahlek.ir/index.php/news1332424
۸ ساعت پیش - کار تواند قدم زمینه و آپارتمان قدیمی سال شما آل دیوارپوش خانه وقتی های تان خورده و هایی رنگ ریخته و تکه از نم است آن یک نوساز پس به شوید دیوارهای ...
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان ن | چیدانه
lavdan.ir/l.php?u=چگونه-ساختمان-قدیمی-خود-را-یک-آپارتمان-ن...
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ همین الان با وحید امیری در حال مذاکره هستم؛ احتمالا استقلالی می‌شود! اتفاق عجیب در اینستاگرام بازیکن جدید ...
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ | ...
iwl.ir/photo/11629
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ ژوئن 5, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
با یک خرما خود را از جهنم بِرَهانید | جام نیوز
khabarpu.com/k.php?u...2KzYp9mFINmG24zZiNiy
با یک خرما خود را از جهنم بِرَهانید - جام نیوز | خبرپو. ... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ همین الان با وحید امیری در حال مذاکره هستم؛ احتمالا ...
نتایج زنده لیگ برتر, نتایج زنده فوتبال ایران و جهان
khabarpu.com/pu/varzesh-pu/livescore.htm
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ ... چگونه با 17 ساعت روزه داری در فصل گرما تشنه نشویم؟ ... شایعه تولید خودروی جدید با پلت‌فرم‌های قدیمی.
چگونه با هزينه كم به بازسازي و تعمير خانه بپردازيم؟ - ...
www.persianv.com/last/098991.php
آشنایی با انواع کوسن شیک/ دکوراسیون خود را منحصر به فرد کنید ... هميشه تعويض خانه و خريد يك خانه نوساز براي افراد ممكن نيست بنابراين در چنين مواقعي ... در اين قسمت از مطلب اقداماتي كه مي توان براي نوسازي آشپزخانه انجام داد را برايتان شرح مي دهيم. ... از آن ها به جاي وسايل برقي قديمي و فرسوده تاثير زيادي در جلوه آشپزخانه دارد.
اخبار سایت چیدانه | شهرخبر
www.shahrekhabar.com/چیدانه
1 روز پیش. چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ 1 روز پیش ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! 1 روز پیش.
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی ...
titreno.ir/
زنگنه: ایران بدون ارزان فروشی نفت سهم خود را از بازار پس گرفت · ایرنا ۲ ساعت پیش ..... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ چیدانه ۱ روز پیش ...
فر پیتزا و باربیکیو را به تراس خانه خود بیاورید | vipmode ...
vipmode.ir › ... › فر پیتزا و باربیکیو را به تراس خانه خود بیاورید
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در داخل فر پیتزا یک محفظه ی غار مانند وجود دارد که داخل آن با آجر یا سرامیک پوشانده شده ... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
اگر اين پنج نكته را نمي دانيد، آپارتمان نخريد!
www.consbank.com/fa/.../اگر-اين-پنج-نكته-را-نمي-دانيد-آپارتمان-نخر...
براي خريد يا انتخاب يك واحد مسكوني يا آپارتمان خوب، چه ويژگي هايي را درنظر مي گيريد؟ ... آپارتمان نوساز نیست، وقتی عمیق تر به موضوع بیاندیشیم که ساختمان یک سرمایه ... کثیف آشپزخانه) و جلوه ویژه قسمت زیبای آشپزخانه (قسمت تمیز آشپزخانه) توجه ... و طبیعتا خریداران باید مبلغ بیشتری برای هر مترمربع مساحت آپارتمان خود ...
چگونه خانه خود را دلباز تر کنیم اسپوتا نوین چوب
www.spootawood.com/Home/Articles
يك پذيرايي خیلی کوچک كه به زور مبلمان و وسایل را مي‌توانيم حاشيه ديوارهاي ... بسیاری از افرادی که در آپارتمان ها یا خانه های کوچک زندگی می کنند، برای تهیه غذا و سرو غذا ... کار است اینکه چگونه فضای اتاق نشیمن را دلباز جلوه دهید و در عین حال مبلمان خود را در ... پارکت های چوب یکی از قدیمی ترین و بهترین کفپوش ها محسوب می شود که از ...
چگونه مخ یک دختر را بزنیم
tip.vcp.ir/57362-داستان.../1196463-چگونه-مخ-یک-دختر-را-بزنیم.html
۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تصمیم بانک مرکزی؛ بانک‌ها بخش بزرگی از منابع ارزان‌قیمت خود را از دست می‌دهند ... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
200 شهر کشور کتابخانه عمومی ندارند | هنر سینمای ایران ...
art.yurdweb.ir/link/194669_200-شهر-کشور-کتابخانه-عمومی-ندارند
اعراب تنگه هرمز را چگونه دور می زنند؟ ... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ پلیس فتا در ... چگونه با 17 ساعت روزه داری در فصل گرما تشنه نشویم؟
فیش حقوقی فرهنگیان,fish.medu.ir,فیش حقوق آموزش و پرورش
niaznegar.ir/p/fish.medu.ir-فیش-حقوقی-فرهنگیان-آموزش-و-پرورش.htm
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ همین الان با وحید امیری در حال ... چگونه با 17 ساعت روزه داری در فصل گرما تشنه نشویم؟ دوران طلایی خرید مسکن ...
پورتال یار جسنچو گر زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود ...
www.searchyar.com/page.php?type=Keyword2&name=دکوراسیون
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ چگونه آپارتمان چند سال ساخت خود را نوساز جلوه دهید، ترفندهای دکوراسیونی برای نوساز جلوه دادن آپارتملن های ...
سایت نرم افزار مشاور مدرسه www.moshavereh.medu.ir
www.zamoune.com/.../سایت-نرم-افزار-مشاور-مدرسه-www-moshavereh-...
چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ همین الان با وحید امیری در حال ... چگونه با 17 ساعت روزه داری در فصل گرما تشنه نشویم؟ دوران طلایی خرید مسکن ...
خبر ور | آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان | مطالب ...
khabarver.ir/373705/عکس-جشن-تولد-شهید-مدافع-حرم-در-صحن-امام.html
۲ روز پیش - ... کشتی آزاد جوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد · جنگنده‌های عراقی ۸موضع داعش را منهدم کردند · چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان ...
www.akairan.com/khanehdari/decor1/
چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم؟ ... با صندوق های چوبی یک کتابخانه ساده و ارزان بسازید .... 16 تغییر کاربردی در خانه خود بدهید و قبل و بعد آن را مقایسه کنید ... مدل چیدمان و دکوراسیون آپارتمان با متراژ کمتر از 80 متر ..... آپارتمان نوساز و رازهای طراحی داخلی آن! آپارتمان .... آموزش تزئین دیوار آشپزخانه با سی دی های قدیمی.
استخدام کمک حسابدار و منشی در شرکت معتبر
ugy.ir/pages.php?pid=1904818&title=استخدام_کمک_حسابدار...
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استخدام کمک حسابدار در یک شرکت خصوصی · استخدام شرکت تولیدی ... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ همین الان با وحید ...
دکوراسیون داخلی و بازسازی - دکوراسیون حمام
www.armisdecor.blogfa.com/category/2
برای حسابی لذت بردن از فضای مدرن حمام باید یک دوش بزرگ همچون نمونه های موجود در اسپا که ..... در کشورهای پیشرفته در اغلب خانه‌هاي نوساز دو سرويس بهداشتي در نظر گرفته مي‌شود كه يكي از .... براي بيشتر كردن فضا، توالت قديمي خود را با نوع جديد و جمع‌وجور آن عوض كنيد كه هم كاربري .... حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم.
۷ ویژگی مهم وضروری برای رسیدن به موفقیت – جـالـب انـگـیـز ...
irht.ir › خبرهای خوش
۸ ساعت پیش - از شکست های خود درس بگیرین ولی هرگز اجازه ندهیر مانع موفقیت شما شوند. ... قبلی چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
زمین فروشی - ایران املاک
iranamlaak.loxblog.com/post/738/زمین%20فروشی
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک قطعه زمین مسکونی دو بر ... می توانید دیدگاه خود را بنویسید. نمایش کلیه نظرات .... چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟
بدون «کدرهگیری» هیچ قراردادی در بنگاه هـای املاک امضـا نکنید ...
www.aftabir.com › مقالات › اقتصاد و بازرگانی › مسکن و شهر سازی
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - منافع برخی مشاوران املاک در بی اهمیت جلوه دادن «کدرهگیری»، پوشش سراسری ... در گذشته در بازار مسکن رایج بود و به واسطه آن، صاحب یک آپارتمان نوساز ملک خود را در ... مالک یک آپارتمان اجاره ای اگر برای اجاره نامه خود کدرهگیری داشته باشد، به ... حال چنانچه مشاوراملاک، معاملات داخل بنگاه خود را در همان کاغذهای قدیمی چاپی، ...
ترنج - مطالب مفید و جالب - دکوراسیون و تزیینات داخلی
toranj21.blogfa.com/category/10/دکوراسیون-و-تزیینات-داخلی
۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر در انبار خانه خود کره های زمین قدیمی دارید، آنها را بیرون بیاورید و در ... هیچ چیز نمی تواند مانند یک دسته گل زیبا یا چند گلدان از گیاهان آپارتمانی .... استفاده هوشمندانه از تضاد و کنتراست در طراحی داخلی ساختمان، حتی ... در هر طبقه آن هم می توانید انواع وسایل تزئینی بچینید و دستشویی کوچک خود را زیبا جلوه دهید.
Tag: دکوراسیون | برای یک ایران
foroneiran.net/?tag=دکوراسیون&paged=1
چگونه دکوراسیون منزل را روشن و دلباز جلوه دهیم؟ avatar ... بازسازی حیاط ۵۰ متری آپارتمان مسکونی به سبک ایرانی! ... اصول چیدمان یک میز ناهارخوری شیک در مهمانی! ... ۷ ساختمان برجسته امروزی با الهام از معماری اصیل ایرانی! .... چگونه با تخت های قدیمی دکوراسیون خود را متحول کنید! .... آپارتمان نوساز بیتا و مهدی با تراس رویایی در کرج !
عکس خانه ویلایی کوچک - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خانه-ویلایی-کوچک/
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود ۴ نقشه ویلای یک طبقه با ابعاد کوچک ( پلان خانه ویلایی همکف … ... خانه ویلایی نوساز(صفر) خیابان شهاب. ... آخرین آگهی‌های فروش مسکونی (آپارتمان، خانه، زمین) در شهر کرمان. ... خانه با سنگ + تصاویر تزیین نما اگر برای تزیین نمای ساختمان و یا ویلای خود … .... چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم …
بازسازی ساختمان,بازسازی آپارتمان,تعمیرات ساختمان ...
behinesaz.com/index.php/fa/example/bazsazi
بازسازی ساختمان,بازسازی آپارتمان,بازسازی خانه,بازسازی خانه های مسکونی,بازسازی ... های حمام و سرویس بهداشتی،سیاه شدن رنگ دیوار،قدیمی شدن کمد دیواری ها،خراب شدن شیرهای ... اینها باعث می شود که برای بازسازی ساختمان و یا بازسازی آپارتمان خود اقدام کنیم. حال چگونه این کار را انجام دهیم: ابتدا باید به اشخاصی که در این صنف فعالیت ...
خطاهای آسانسور | پارس لیفت
parslift.com › Forums › آسانسور › نگهداری و توسعه آسانسور
۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آسانسور نوساز واحد مسکونی ما (با 3 سال کارکرد) در بین طبقات گیر کرده و ... آسانسور را حرکت دهیم تا در جلو یکی از طبقات ایستاده و سپس در را باز کنیم. ... اگه بخوایم موتور و گیزبکس قدیمی رو به خود تعمیر کار بفروشیم حدودا چند می ارزه. ...... یه سوال داشتم من یک واحد اپارتمان در ساختمان چهار واحدی دارم که دو واحد ...
پونیلا - لیست آپارتمان های زیر ... - ورود
ponila.com/post/111740/
خریداران آپارتمان های کوچک بیش از گذشته امکان انتخاب دارند. ... کهنسال در مناطق جنوبی پایتخت بود، اما امسال حجم قابل توجهی از خانه های نوساز کوچک نیز به نحوی قیمت ... دکوراسیون رنگی اتاق نشیمن این آپارتمان نقلی و کوچک به اندازه خود خانه کوچک، آپارتمان نقلی با رنگ های روشن و شاد. .... چگونه یک آپارتمان کوچک را بزرگ جلوه دهیم ؟
خانه های دوره قاجاریه در زواره - باکس 98
box98.ir/search/?q=خانه%20های%20دوره%20قاجاریه%20در%20زواره...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تفاوت قیمت آپارتمان نوساز و قدیمی پایتخت ... آکاایران: نیلی : زمانی که رنگ نیلی برای در ورودی استفاده می شود جلوه ای غنی و سلطنتی به نمای خانه می دهد. ... با اضافه کردن شاخص های دکوراسیون منزل ایرانی، تغییر دهیم و همزمان، سبک مدرن و جدید. .... در خانه آکاایران: چگونه در فصل گرما در خانه ی خود بستنی درست کنیم؟
چگونه می توان با تزیین در و پنجره ها به خانه ی خو… - ورود
poinila.com/post/51781/
پنجره های یک خانه می توانند در اشکال مختلف باشند: بلند، باریک و وسیع و حتی یک آرک در ... ... در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند که هریک باید با پرده ای متناسب با ویژگی های خاص خود پوشانده شوند. ... درب ها و پنجره های قدیمی و حتی کرکره ها و آینه ها می توانند در هر شکلی در طراحی . .... آپارتمان نوساز مرضیه و علی و رازهای طراحی داخلی آ…
انسان شناسی و فرهنگ | انسان‌شناسی، علمی‌ترین رشته علوم ...
www.anthropology.ir/node/22653
و تجلی مفهوم حرکت در معماری معاصر ایران چگونه بوده است؟ ..... که با فاتحین و مغلوبین به این خطه راه گشودند ، در این معماری به بارزترین اشکال خود جلوه کرده است . ...... با توجه به اینکه ساختمان های باقی مانده از تهران قدیم ویژگی های مشخص و معلومی .... باشم و قدر آنها را بدانم و آنها هم قدر من را بدانند دیگر در یک آپارتمان به این شکل و معنایی ...
اتاقی برای یک انجمن قلم/ محمدرضا سرشار - کتاب نیوز
ketabnews.ir/detail-5215-fa-3.html
ضمن آنکه در فاصله زمانی‌ای کمتر از یک سال، آن دوستان هم از ما خواستند که آنجا را تخلیه ... استقرار در محل جدید – با وجود بسیار قدیمی بودن ساختمان – آرامش خیال بسیاری .... آن، یک آپارتمان نوساز ولو 100 متری، در یک نقطه مرکزی شهر، متعلق به خود انجمن ... حاضریم برای مدتی معین، زیرزمین را در اختیار او و خانواده‌اش قرار دهیم، زیرا مدتی ...
ترکیه - عاشق سفر
iranusa.persianblog.ir/tag/ترکیه
قبل از حرکت از ایران هتل دوم خود را پنج ستاره و در شهر بلک در 30 کیلومتری شهر .... هتل پنج ستاره تاپ گراند آکوا، بصورت یک دهکده توریستی بود با ساختمانهای مجزای ...... وضعیت هتلهای آنتالیا قبل از تیرماه چگونه است آیا در مقصد می توان براحتی ..... قدیمی و کلا شهری کثیف و خیلی به هم زیخته است که رانندگی بد مردمش نیز جلوه ...
طراحی خلاقانه آپارتمان 36 متری با یک ترفند ساده | جستجو | ...
weblog24.link/.../طراحی-خلاقانه-آپارتمان-36-متری-با-یک-ترفند-ساده.ht...
طراحي خلاقانه آپارتمان 36 متري با يک ترفند ساده طراحي خلاقانه آپارتمان 36 متري با .... طراحی ویلای مدرن در بلاترین نقطه یک ساختمان قدیمی. مترجم: مهرداد نجیب زاده
www.hosseinabadiha.ir | حسین آبادی ها
www.hosseinabadiha.ir/
یک پیروزی تاریخی .... جهت ثبت در سامانه پیامکی و اطلاع از اخبار روستا از طریق پیامک لطفا مشخصات کامل خود را شامل نام ... محتوا و قالب بندی جدید سایت چگونه است؟
آب سکون چیدانه - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=آب+سکون+چیدانه
وب سایت چيدانه: - ظروف سنتی ایرانی را به سفره یلدایی خود بیاورید! .... این خانه در عین مدرن بودن القای سبک خانه های ایرانی قدیمی را هم می کند. ... اینجا واحد دوم یک آپارتمان نوساز حوالی خیابان سهروردی شمالی است که اهالی‌اش از همان روز اول ... اگر از کسانی هستید که دوست دارید جواهرات تان پر زرق و برق و برجسته جلوه کند، عاشق گذراندن.
ساده ارزان یک میز پارچه ای زیبا بسازید چیدانه - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=ساده+ارزان+یک+میز+پارچه+ای+زیبا+بسازید...
ساخت دکوری هاي زيبا با وسايل دورریختنی قدیمی به دستانتان ايمان داشته باشید ... نوعی از آویزهاي تزئینی که با استفاده از پارچه ساخته می شود را به شما آموزش می دهیم. .... در اين خود آموز به شما ياد مي دهم به سادگي با باقيمانده تکه هاي رنگي پارچه، تور و ..... اينجا واحد دوم يک آپارتمان نوساز حوالی خیابان سهروردی شمالی است که اهالی‌اش از همان ...
طراحی وبازسازی خانه های قدیمی - tikdecor
tikdecor.persianblog.ir/post/5/
۳۱ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - طراحی وبازسازی بناهای قدیمی خانه آپارتمان ویلا .... همیشه تعویض خانه و خرید یک خانه نوساز برای افراد ممکن نیست بنابراین در چنین مواقعی بهترین ...
خانه دکوراسیون داشته باشد قانون جاودان - خبر ایرونی
khabariruni.tk/search/?q...page=7
جیکوب سچزنی این طراح لهستانی ساختمان خود را در پایتخت این کشور یعنی ورشو قرار داده است. ... این خانه در عین مدرن بودن القای سبک خانه های ایرانی قدیمی را هم می کند. ... اینجا واحد دوم یک آپارتمان نوساز حوالی خیابان سهروردی شمالی است که اهالی‌اش از همان .... های کوچک 50 متری را چگونه بزرگتر و دلباز نشان دهیم؟ , دکوراسيون , دکوراسيون ...
اظهار نظرشهرام حقیقت دوست در هفت - نیوز
9us.ir/search/?q...page=1077
این خانه شامل یک ساختمان اصلی، بعنوان ساختمان قشلاقی و یک ساختمان کوچک بعنوان ساختمان ییلاقی است. ... نه تنها شبكه هاي قديمي سريال هايي جديد را روي آنتن خود فرستاده اند كه شبكه هاي .... را با دیگر گوشی‌های لیست مقایسه کنیم و نقاط ضعف و قوتش را بیشتر جلوه دهیم. ... -آکا آکاایران: شورای رقابت چیست و وظایف آن چگونه است؟
خبر فارسی - اقتصادیآرشیو وبلاگهای ایران
khabarfarsi-tejarat.wikifeed.ir/
آفتاب : به گزارش باشگاه خبرنگاران، قیمت فروش آپارتمان در مناطق مختلف ..... چشم همه را به خود خیره کرد، مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون تومان شاباش به داماد هدیه داده شد، ..... جدید امروز دوشنبه در بازار یک میلیون و 7 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 6 هزار ...... اولین واحدهای نوساز و زیر 100 متر آگهی شده در منطقه یک تهران در سال جدید در جدول ...
گزارشات مثبت از اندکی رونق خرید و فروش آپارتمان : سبقت ...
ramsar-aparteman.gilpix.ir/
در حالی که آپارتمانی با عمر بنای 6 سال در طبقه دوم یک آپارتمان 5 طبقه در محله نواب نیز ..... واحد مسکونی قدیمی خود را به تعداد بیشتری از واحدهای نوساز تبدیل و از این محل سود ...... یعنی اگر پروژه‌ای را در نقطه‌ای دیگری می توانیم انجام دهیم، در این زمین‌ها انجام نخواهیم داد. ...... هزینه مالیات بر ساخت ساختمان چگونه محاسبه خواهد شد - 3 اسفند 94.
3 - ملک ,خرید ملک , خرید مسکن , آپارتمان , خرید آپارتمان , ...
ramsar.aparteman.lxb.ir/cat/6/2
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واحد مسکونی قدیمی خود را به تعداد بیشتری از واحدهای نوساز تبدیل و از این محل ... ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد و تأثیر زیادی بر نرخ نهایی یک دستگاه آپارتمان دارد. ...... 20 سال افزایش دهیم یکی از اهداف توسعه‌ای شدن بانک مسکن همین است و دولت ...... هزینه مالیات بر ساخت ساختمان چگونه محاسبه خواهد شد - 3 اسفند 94.
دکوراسیون با تم پاییزی - شرکت خدماتی آدا سرویس
www.adaservice.ir/page.php?menu=151&page=677
تم های دکوراسیون فصلی را ادامه می دهیم در این نوشته ها دکوراسیون تم های پاییزی و ... بازسازی ساختمانهای قدیمی ... شما می توانید یک رنگ مورد علاقه خود را برای یک دیوار انتخاب کرده و حرکت های .... اشیاء و لوازم دکورا تیو را در سالن چگونه چیدمان کرده وچه سبک از دکوراسیون .... حتما به مقالاتی که مورد گیاهان آپارتمان نوشته ایم سری بزنید .
فروش آپارتمان اداری و مغازه تجاری تهران - آپارتمان ویلا ...
ramsar-aparteman.blogfa.com/.../2/آپارتمان-ویلا-ساختمان-مسکن-سر-پنا...
سازندگان در این سال، عمده سود خود و جبران کاهش سهمشان از درصد مشارکت با مالک را از .... فروش آپارتمان‌های نوساز آماده کنند و از این طریق هم موفق به فروش ملک خود شده‌اند و هم ..... شهری تداوم دهیم و با ارزش‌های خلق‌الساعه اقتصادی، ساختمان‌های خوب ساخته شده را در ...... تقسیم‌بندی‌ها، مجتمع مسکونی خود را در یک محله قدیمی بسازد و باعث کاهش خانه‌های ...
فروش کاغذ دیواری - صفحه 1
pardispaytakht.ir/page/1
چگونه می توان دیوار را با استفاده از کاغذ دیواری به صورت یک پوشش طبیعی طراحی کرد؟ ... اما اگر بدنبال تاثیر بیشتری از کاغذ دیواری بروی اتاق پذیرایی خود هستید ... آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته و از زیبا بودن جلوه اتاق نشیمن و پذیرایی خود ..... بازسازی آپارتمان,بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان تخریب دیوار، دیوار ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 101,889
  • بازدید کلی : 1,403,614