loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 432 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی

نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 130 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 175

پایان نامه رشته حقوق با موضوع نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی در قالب 7 فصل و 175 صفحه فایل قابل ویرایش ورد

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی

 

پایان نامه رشته حقوق با موضوع نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی


فصل اول : کتابت معاملات در بین ملل قدیم و ایران

فصل دوم : قواعد عمومی راجع به متصدیان تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی (سردفتران و دفتر یاران)

فصل سوم : قواعد عمومی راجع به ماهیت و آثار اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی

فصل چهارم : قواعد اختصاصی راجع به تنظیم اسناد قطعی اموال منقول

فصل پنجم : قواعد اختصاصی راجع به تنظیم اسناد رهنی و معاملات با حق استرداد

فصل ششم : قواعد اختصاصی راجع به تنظیم اسناد اجاره

فصل هفتم : قواعد اختصاصی راجع به تنظیم اسناد وکالت

 

ملل قدیم کم کم پس از استقرار در کنار رودخانه ها و تشکیل جوامع اولیه بشری با تعیین حدود املاک زراعی و باغات و املاک مسکونی خود از سنگ و چوب و علامت گذاریهای خاص، به اهمیت ثبت املاک خود پی بردند تا نسل های آتی که وارثان این املاک می شدند به حدود و ثغور مالکیت خود آگاه باشند.

قدیمی ترین سند به دست آمده از تمدنهای اولیه مربوط به نقشه اراضی شهر «دونگی» از کشور «کلده» بوده است که چهار هزار سال قبل از میلاد قدمت دارد و اراضی را به قطعات شبیه به اشکال هندسی، مرتب و تقسیم کرده اند.

داریوش از شاهان ایران جهت اخذ مالیات از جمهوریهای یونانی در آسیای صغیر نیز دستور داده بود که اراضی مزروعی را ممیزی و با قید اضلاع و مساحت در دفاتری ثبت نمایند. سروپوش تولیوس، ششمین پادشاه روم نیز مقرر کرده بود که اسامی مالکین، میزان مالکیت، مشخصات املاک، اضلاع اراضی و دیگر خصوصیات در دفاتر مخصوصی به ثبت برسند و حقوق ارتفاقی املاک مجاور نسبت به آن ملک و نیز نسبت به یکدیگر نیز به ثبت برسد و هر چهار سال یک بار مورد تجدید نظر قرار گیرد.

امروزه حفاریها و اکتشافات انجام شده توسط باستانشناسان، تا حدی تاریخ مبهم و تاریک گذشته بشری را روشن نموده که ثبت سند در نزد مللی چون مصریان و رومیان و در کلده و آشور و ایلام قدیم معمول بوده و این ملل اصول و قواعد و مقرراتی برای تثبیت معاملات و عقود خود داشته اند.

حفاریها و اکتشافات به عمل آمده توسط باستانشناسان در کلده، آشور و ایلام (ایران قدیم) نشانگر این موضوع است که در ایران نیز ثبت اسناد و معاملات مانند روم و یونان قدیم رایج بوده است. بررسی تاریخ دوره پادشاهی انوشیروان نیز بیانگر این امر است که از جمله وظایف فرمانفرمایان یکی این بود که تغییرات حاصله در املاک را ثبت نمایند و قضاتی به نقاط مختلف از ولایات گسیل می داشتند تا ضمن حل و فصل خصومت در بین مردم معاملات آنان را تنظیم و در دفاتری ثبت نمایند.

همچنین در دوره حکومت مغولها در ایران در هر شهری قضاوت خانه ای بود که دفاتری مانند دفاتر ادارات ثبت فعلی را داشت و مردم امانات خود را به آنجا سپردند و در دفاتر به ثبت می رساندند. در زمان غازان خان هم قضات با یک نفر از معتمدان ـ که دارای دفاتری بودند ـ قباله ها و اسناد را با مندرجات سند و تاریخ آن ثبت می کردند و مردم عادی از نوشتن اسناد ممنوع بودند، برای ثبت اسناد حق الثبت نیز دریافت می کردند و اسناد قبیل در طاس عدل شسته می شد و سند جدید تنظیمی را به صاحب آن تسلیم می نمودند. در دوران حکومت پادشاهان صفوی نیز مرجعی به نام «صدر دیوانخانه» وجود داشت که دارای قاضی شرع بود ضمن رسیدگی به حل و فصل مرافعات و مسائل معاملات، اسناد، عقدنامه ها و طلاق نامه ها، اسناد مردم را ضمن اینکه در دفتر مخصوصی ثبت می نمود، مهر نیز می زد.

در قرون اخیر در شهرهای بزرگ مراجع و علمای مذهبی دفاتری به نام (دفتر شرعیات) داشتند که خلاصه ای از معاملات مردم را که نزد ایشان معامله انجام می دادند در دفتر مزبور ثبت می کردند و شهود معامله نیز با اصحاب معامله ذیل صفحه ثبت را امضاء می نمودند.

نخستین مواد قانونی نوشته شده در خصوص ثبت معاملات و اسناد مردم توسط میرزا حسین خان سپهسالار و به دستور ناصرالدین شاه قاجار صورت گرفت که کتابچه ای تهیه شد و با معاملات انجام شده بر طبق مواد قانونی آن رفتار می شد و به تبعیت از دول متدول آن زمان به اسناد تمبر زده و مهر می کردند تا ضمن اعتبار بخشیدن به اسناد از تقلب و تزویر نیز جلوگیری می شد.[2]

پس از نوشتجات میرزا حسین خان سپهسالار قانون ثبت در 21 ثور 1290 شمسی (در 139 ماده) تصویب شد. قانون مزبور ثبت اسناد را اجباری ننمود، ولی پس از ثبت ورقه سندیت آن بین طرفین محرز بوده است.

در دوره چهارم تقنینیه قانون ثبت دیگری در 21 حمل 1302 (در 125 ماده) تصویب شد. قانون مزبور ثبت املاک را در موارد خالصجات (دهات، مراتع یا اراضی شاهی) که بین اتباع خارجه (ماده 34) اجباری دانسته و نیز هر معامله ای که پس از ثبت ملک می شده درج آن در دفتر املاک لازم بوده والّا دولت آنها را رسمی نمی شناخت.

در 22 بهمن 1308 قانون ثبت اسناد و املاک تحت 256 ماده تصویب گردید که ثبت املاک و بعضی اسناد را اجباری نموده بود. در قانون ثبتی که در 26 اسفند ماه سال 1310 تحت 141 ماده به تصویب رسید و از فروردین سال 1311 به مورد اجرا گذاشته شد و بعداً اصلاحات و الحاقات در آن صورت گرفت ثبت اسناد اختیاری و مانند املاک که ثبت آنها الزامی است، مردم در ثبت اسناد خود الزامی ندارند و می توانند از ثبت معاملات و قراردادها و تعهدات و سایر عقود خود در دفاتر اسناد رسمی خودداری نمایند. مگر در مواردی که در مواد 46 و 47 ق.ث به ثبت آنها دستور داده شده است:

1- کلیه عقود و معاملات راجع به عین یا منافع املاکی که قبلاً در دفتر املاک ثبت شده باشد.

2- کلیه معاملات راجع به حقوقی که قبلاً در دفتر املاک ثبت شده است.

لذا اسناد معاملات و عقود راجع به عین (عرصه یا اعیان، خانه، آپارتمان، باغ و ...) یا منافع (حق انتفاع و اجاره املاک) (اگر بیش از سه سال باشد) یا حقوق (حق ارتفاع و ...) که در دفتر املاک ثبت شده باشد باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و ثبت شوند. تا نقل و انتقالات به عمل آمده در دفتر املاک مربوطه ثبت شود و لزومی ندارد که در محل وقوع ملک دفتر اسناد باشد یا خیر، در هر حال ثبت سند الزامی است.

ماده 47 ق.ث می گوید: «در نقاطی که اداره ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی موجود بوده و وزارت عدلیه مقتضی بداند، ثبت اسناد ذیل اجباری است:

1- کلیه عقود و معاملات راجعه به عین یا منافع اموال غیر منقوله که در دفتر املاک ثبت نشده.

2- صلحنامه و هبه نامه و شرکت نامه».

فهرست اسامی شهرهای مشمول اجباری شدن ثبت اسناد که قبل از تصویب قانون و بعد از سال 1310 به ترتیب از 1/1/1309 در تهران شروع و در شهرهای مختلف در سالهای متفاوت آگهی شده در مجموعه قوانین ثبتی ذکر شده؛ ماده مزبور الزام ثبت و اسناد را قائل به شروطی می داند:

اول: وجود اداره ثبت اسناد و املاک و دفتر اسناد رسمی در محلی که این موضوع اکنون در تمامی نقاط کشور تقریباً حاصل شد.

دوم: وزارت عدلیه (سازمان ثبت اسناد و املاک فعلی که از معاونتهای قوه قضاییه می باشد) مقتضی بداند و به نحو مقتضی آگهی نماید و ثبت معاملات مذکور در ماده را اجباری نماید. اکنون اسناد زیادی با عناوین مختلف که در این نوشته نمونه های آن خواهد آمد در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می شود که جامعه پذیرفته و ادارات و محاکم قبول دارند که در ماده مذکور از تنظیم و ثبت این اسناد ذکری به میان نیامده، ولی مورد پذیرش عرف جامعه قرار گرفته مانند انواع اسناد وکالت تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی. اسناد قطعی منقول (اتومبیلها و ماشین آلات راهسازی و ...) انواع تعهدات دانشجویی، تقسیم نامه ها در املاک مشاعی را که نمی توان معامله تلقی نموده و امثال اینها.

قانونگذار برای ضمانت اجرای اجباری بودن ثبت اسناد با توجه به مواد 46 و 47 ق.ث و مقررات مذکور در آنها در ماده 48 ق.ث بیان می کند: «سندی که مطابق مواد فوق باید به ثبت برسد و به ثبت نرسیده در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد». هر چند این ماده از زمان تصویب دست نخورده باقیمانده و اصلاح نشده ولی عرف و رویه بعضی از محاکم در رسیدگی و تأیید عقود منعقده راجع به عین یا منافع املاک ثبت شده با اسناد عادی به استناد مواد 10 و 190 و 191 ق.م بدون توجه به ماده مزبور صورت می گیرد.

در تاریخ 18/10/1351 مواد 142 الی 157 به قانون ثبت قبلی الحاق گردید و قانون ثبت 157 ماده شد. بعد از انقلاب جهت سامان دادن به اسناد عادی (قولنامه ها) و تعیین وضع ثبتی اعیان ایجاد شده در املاک که به واسطه موانع قانونی تنظیم سند رسمی برای آنها میسر نبود، قانون اصلاح مواد 1 و 2 و 3 قانون اصلاح و حذف موادی از قانون ثبت اسناد و املاک مصوب (31/4/1365) و الحاق موادی به آن مصوب (21/6/1370) راجع به اصلاح مواد 147 و 148 قانون ثبت تصویب گردید که مورد عمل می باشد.

ادارات ثبت با توجه به مواد فوق نسبت به مبایعه نامه های عادی منعقده نسبت به بناهای احداثی که مالکیت ندارند و در مواعد اعلام شده در ادارات ثبت تشکیل پرونده داده اند رسیدگی و اسناد مالکیت شش دانگ به نام خریدار سند عادی ثبت و صادر می نمایند...

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی , مقاله رشته حقوق , پژوهش رشته حقوق , تحقیق رشته حقوق , پروژه رشته حقوق , دانلود مقاله رشته حقوق , دانلود پژوهش رشته حقوق , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , دانلود رساله , دانلود پایان نامه رشته حقوق , دانلود رساله رشته حقوق , پایان نامه رشته حقوق , رساله رشته حقوق , پایان نامه دانشجویی رشته حقوق , رساله دانشجویی رشته حقوق , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش ,  

 

Google

About 413,000 results (0.46 seconds) 

 

Showing results for نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی >

Search instead for نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی >

Search Results

دانلود مقاله نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی

mag-iran.com/دانلود-مقاله-نحوه-تنظیم-اسناد-در-دفات...

Translate this page

نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی. تاریخچه کتابت معاملات کتابت معاملات جایگاه ویژه ای در بین ملل و ادیان مختلف داشته که با بررسی تاریخچه تصویب قوانین در ...

نحوه اصلاح اشتباه در تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی | کانون سردفتران ...

www.notary.ir/node/166

Translate this page

روند اقدامات در تنسیق و تنظیم قراردادهای حقوقی و اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی به لحاظ پیچیدگی و درگیری با قوانین و مقررات بی شمار و نیز به لحاظ دخالت عامل ...

ارکان تنظیم و ثبت سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی - دنیای حقوق

lawworld.blogfa.com/.../ارکان-تنظیم-و-ثبت-سند-ر...

Translate this page

مقدمه. کلیدواژه ها:دفاتر اسناد رسمی، تنظیم، ثبت، سند رسمی. سند رسمی: سند بموجب ماده 1284 قانون مدنی عبارت است از هر نوشته ای که در مقام دعوی یا دفاع قابل استفاده ...

در خصوص دفاتر اسناد رسمی و وظایف آنان

www.varannews.ir/.../در-خصوص-دفاتر-اسناد-رسمی-و-...

Translate this page

Dec 7, 2014 - در این تحقیق سعی بر آن شده در خصوص وظایف دفاتر اسناد رسمی و اموراتی که در دفاتر اسناد .... محبث دوم : نحوه تنظیم اسناد منقول در دفاتر اسناد رسمی.

مراحل تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی - دفتر اسناد رسمی شماره 6 ساوه

asnad6.com/...دفترخانه/32-مراحل-تنظیم-سند-در-دفا...

Translate this page

۱- احراز هویت. ۲- احراز اهلیت. ۳- احراز اصالت و اعتبار مستندات سند. ۴- احراز انجام مقررات قانونی و انجام مکاتبات لازم و اطمینان از عدم منع قانونی تنظیم سند. ۵- وصول حق ...

نحوه تنظیم اسناد اتومبیل - روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

notary246shiraz.blogsky.com/1391/10/30/post-28/

Translate this page

ا. ماده 123 قانون ثبت اصلاحی 15/08/84: تعرفه ثبت کلیه اسناد در دفاتر اسناد رسمی به میزان نیم درصد مبلغ مندرج در سند و در مورد اسنادی که موضوع آنها انتقال منافع ...

مشاهده جزئیات - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

www.ssaa.ir/SubjectView/tabid/73/Code/.../Default.asp...

Translate this page

دفاتر اسناد رسمی در خصوص تنظیم اسناد قطعی و اجاری واحدهای صنفی عزیزان بالا، ... نحوه صدور پروانه ساختمانی به اراضی و املاك در مواردی كه سند مالكیت رسمی ارائه نمی ...

دفتر اسناد رسمی (ایران) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../دفتر_اس...

Translate this pagePersian Wikipedia

دفاتر اسناد رسمی بخش قابل توجهی از عرضه خدمات ثبتی و تنظیم و ثبت اسناد رسمی ... شرایط و نحوه گزینش سردفتران اسناد رسمی در قوانین حاکم در زمان حکومت دودمان ...

قانون تسهیل تنظیم اسنـاد در دفا‌تر اسنـاد رسمی

www.ghanoonbaz.com/anavin/sabt/Tashil_Tanzim.htm

Translate this page

قانون تسهیل تنظیم اسنـاد در دفا‌تر اسنـاد رسمی. لایحه تسهیل تنظیم اسناد در دفا‌تر اسناد رسمی که با عنوان لایحه اصلاح مقررات تنظیم و ثبت اسناد در دفا‌تر اسناد رسمی ...

اقاله و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی

sabtenovin.ir/index.../286-2013-01-14-17-42-14

Translate this page

بررسی نحوه عمل دفاتر اسناد رسمی در فسخ و اقاله اسناد گویای این حقیقت است که ... اسناد در ستون ملاحظات دفتر نموده و گروهی دیگر نیز با تنظیم اقرارنامه فسخی ویا ...

ثبت آنی - دفاتر

dafater.blogfa.com/tag/ثبت-آنی

Translate this page

آموزش نحوه تنظیم سند رسمی بصورت ثبت آنی. آموزش نحوه تنظیم ... شیوه نامه صدور سند قطعی منقول وسایل نقلیه در سامانه ثبت الکترونیک اسناد شیوه نامه صدور سند ...

مدارک لازم جهت تنظیم اسناد در دفترخانه - دفتر اسناد رسمی شماره54

mahzar54.blogfa.com/category/1

Translate this page

Feb 8, 2012 - ماده 12 آئين نامه اجرائي قانون تسهيل تنظيم اسناد در دفاتر اسناد رسمي .... اسناد رسمي در هنگام نقل و انتقال اتومبيل هاي دولتي رعايت لايحه قانوني نحوه ...

راهنما - دفتر اسناد رسمی 778 تهران

tehran778.persianblog.ir/tag/راهنما

Translate this page

تعرفه جدید دفاتر اسناد رسمی مطابق تبصره 6 بخشنامه شماره 94/77811 مورخ 94/5/12. نویسنده: دفتریار ... دستورالعمل نحوه چگونگی ارسال نسخ دارویی واحد بیمه و درمان. نویسنده: ..... شیوه نامه تنظیم اسناد رسمی با قابلیت صدور الکترونیک خلاصه معاملات.

دو گفتار حقوقی، اول: ارکان سند و مقررات شکلی تنظیم سند،دوم: جایگاه ...

www.vekalat.org/public.php?cat=2&newsnum...

Translate this page

Sep 2, 2013 - مقررات شکلی تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی این مورد که در حقیت تفسیر قسمت دوم مقاله نیز می باشد، در درجه اول شامل اوراق مخصوصی است که از طرف ...

آیین‌نامه اجرایی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی (مصوب 26 ...

www.tamin.ir/News/Item/1647/2/1647.html

Translate this page

دفاتر اسناد رسمی مکلفند قبل از تنظیم سند رسمی انتقال عین اراضی و املاک اعم از قطعی، شرطی، هبه، معاوضه، صلح، وقف و وصیت، مطابقت مشخصات ملک و مالک (مندرج در ...

ماده 18 - اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران

notarylaw.persianblog.ir/post/19/

Translate this page

کلیه اسناد در دفترخانه های اسناد رسمی و در اوراق مخصوص که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اختیار دفترخانه قرار داده می شود تنظیم و فقط در یک دفتر به نام ... تبصره 2 : آئین نامه چگونگی ثبت الکترونیک ، نحوه اقدام در موارد قطعی شبکه و عدم ...

سند رسمی محضری و تفاوت آن با سایر اسناد - دعوای الزام به تنظیم سند ...

www.dadgaran.com/article/334/index.htm

Translate this page

این شرایط از دو جنبه شکلی و نحوه تهیه سند و نیز مفاد آن قابل بررسی است. ... ۳) محل تنظیم سند؛ برابر ماده ۱ قانون دفاتر اسناد رسمی محل استقرار سردفتر و کار وی ...

قانون تسهيل تنظيم اسناد در دفاتر اسناد رسمي

hbadvi.farsedu.ir/portal/show.aspx?page=10980

Translate this page

لايحه تسهيل تنظيم اسناد در دفاتر اسناد رسمي كه با عنوان لايحه اصلاح مقررات تنظيم و ثبت اسناد در دفاتر اسناد رسمي از سوي دولت به شماره 476/27290 مورخ 11/1/1383 ...

مقاله ای از دكترسيد محسن پنج تنی تحت عنوان: ارکان سند رسمی

khorasannotary.ir/?p=2910

Translate this page

طبق ماده ۶۱ آئین نامه دفاتر اسناد رسمی مصوب سال ۱۳۱۷ «تنظیم و ثبت معاملات اشخاص .... مشهد است ولی نحوه تکلم مدعی هویت حکایت از فردی آذربایجانی و یا کرمانی دارد.

یادداشتهای سردفتر اسناد رسمی - آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی

irnotary.blogfa.com/page/notaryaeinnameh.aspx

Translate this page

تبصره‌ دو (3) براي‌ تنظيم‌ اسناد زندانيان‌، سردفتري‌ كه‌ از طرف‌ اداره‌ كل‌ ثبت‌ معين‌ مي‌شود مكلف‌ است‌ دفاتر اسناد رسمي‌ را به‌ دفتر زندان‌ برده‌ سند رابا حضور نماينده‌ ...

[DOC]نحوه تنظيم اسناد انتقال اجرايي (بخش دوم و پاياني)

www.hooghoogh.com/.../72fd161127ea48bf9b0cb45...

Translate this page

به اين ترتيب زني كه مي خواهد مهريه خود را به اجرا بگذارد با مراجعه به دفتر ازدواج ثبت كننده ازدواج (نسبت به منقول) يا دفتر اسناد رسمي تنظيم كننده سند [4] (نسبت به ...

اسناد رسمی محضری و تفاوت آن با سایر اسناد | کانون سردفتران و ...

www.gilannotary.ir/اسناد-رسمی-محضری-و-تفاوت-آن-...

Translate this page

این شرایط از دو جنبه شکلی و نحوه تهیه سند و نیز مفاد آن قابل بررسی است. ... ۳) محل تنظیم سند؛ برابر ماده ۱ قانون دفاتر اسناد رسمی محل استقرار سردفتر و کار وی ...

آیین نامه قانون دفاتر اسنادرسمی موصب 1317 - دفتر اسناد رسمی 35 قم

35qom.persianblog.ir/page/adafatr

Translate this page

سردفتران مکلفند دفاتر اسناد رسمی را برای ثبت معاملات دولتی و بنگاههای عمومی به محلی که ادارة کل ثبت تعیین و دستور می دهد برده و سند را در آن محل تنظیم و ثبت ...

اطلاعات کتاب : چکیده نحوه تنظیم اسناد رسمی و امور محوله به دفاتر اسناد ...

vista.ir/.../چکیده-نحوه-تنظیم-اسناد-رسمی-و-امور-محوله...

Translate this page

پدیدآورندگان : نویسنده: شمس‌اله كریمی موضوع : ثبت - قوانین و مقررات - ایران , ایران - قوانین و احكام ناشر : شمس‌اله كریمی محل نشر : تهران قطع : جیبی نوع کتاب : تالیف ...

دفتر اسناد رسمی 1147 تهران - تنظيم اسناد املاك توسط دفاتر اسناد رسمي ...

1147.blogfa.com/.../تنظيم-اسناد-املاك-توسط-دفاتر-ا...

Translate this page

تنظيم اسناد املاك توسط دفاتر اسناد رسمي حركتي موثر در جهت كاهش هزينه ها ... دكتر خرمشاهي در خصوص نحوه فعاليت قانونمند مشاورين املاك ابراز داشت : اجرايي كردن ...

تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی

4aw646.gooyadlc.ir/

Translate this page

ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام،محصول دانلودی +{{تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.

حقوق ثبت اسناد - انتشارات خرسندی

www.khorsandypub.com/product/.../حقوق-ثبت-اسناد

Translate this page

تشکیلات و مقررات دفاتر اسناد رسمی و نحوه عملی تنظیم و ثبت سند رسمی به انضمام نمونه استاد تنظیمی دفاتر. ویژگی ها; نویسنده: محمود محبی; قطع: وزیری; نوبت چاپ: ...

شایع ترین تخلف در دفاتر اسناد رسمی - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی

Translate this page

Feb 11, 2013 - انجم شعاع، نحوه دیگر نظارت بر دفاتر اسناد رسمی را مداخله اداره کل ... معامله در دفتر و تنظیم سند، طبق ماده 100 قانون ثبت، جعل در اسناد رسمی شناخته و ...

برترین فایل تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - توت فرنگی

strawberic.madblog.ir/post/77

Translate this page

برترین فایل تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. نام محصول دانلودی: تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی درجه کیفی ...

[PDF]اﻟﺰاﻣﺎت ﺣﻘﻮﻗﯽ ﺛﺒﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ اﺳﻨﺎد رﺳﻤﯽ در ﺣﻘﻮق اﯾﺮا - دانش و پژوهش حقوقی

ajkrl.scu.ac.ir/article_11812_5600fa84c6ca113886a8a...

Translate this page

ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺳﻨﺪ رﺳﻤﯽ و ﻋﺎﻣﻞ دوم، ذﺧﯿﺮه ﺳﺎزي اﺳﻨﺎد رﺳﻤﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ در ﺑﺎﯾﮕﺎﻧﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﺮﮐﺰي اﺳﺖ ..... ﻧﺤﻮه ذﺧﯿ. ﺮه ﺳﺎزي اﺳﻨﺎد رﺳﻤﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ در ﻓﺮاﻧﺴﻪ. ﺑﺎ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺷﺪن اﺳﻨﺎد ر. ﺳﻤﯽ در دﻓﺎﺗﺮ ﻓﺮاﻧﺴﻪ ...

دستورالعمل حذف اوراق بهادار در تنظیم اسناد رسمی و نحوه استفاده دفاتر ...

www.abdolkhani.com/print.php?ToDo...AID...

Translate this page

نظر به اینکه در راستای اجرای بند « و» ماده 46 و بند « م» ماده 211 قانون برنامه پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران و بند ج ماده 12 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با ...

دریافت فایل تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - پرداخت و ...

7ooetx.sarvdlc.com/

Translate this page

دریافت فایل تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - پرداخت و دانلود آنی.

آیین‌نامه نحوه‌ تقسیم و تنظیم اسناد بین دفاتر اسناد رسمی در تهران ...

shenasname.ir › دستگاه‌های خاص › قوه قضائیه

Translate this page

آیین‌نامه نحوه‌ تقسیم و تنظیم اسناد بین دفاتر اسناد رسمی در تهران (تصویب‌نامه شماره 27737/1 مورخ 1/6/1356 هیأت وزیران) برای تقسیم و تنظیم اسناد راجع ب...

دستورالعمل حذف اوراق بهادار در تنظیم اسناد رسمی و نحوه استفاده دفاتر ...

shirzadyanlawyer.ir/print.php?ToDo=ShowArticles...

Translate this page

ماده 1- امکان بهره برداری دفاتر اسناد رسمی از «سامانه ثبت الکترونیکی اسناد» به منظور تهیه اوراق سند رسمی و خلاصه معامله در جریان ثبت از تاریخ 15/12/1391 فراهم ...

دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک ...

mvq.ir/.../1107-دستورالعمل-نحوه-استفاده-دفاتر-اسنا...

Translate this page

ماده ۶- دفا‌تر اسناد رسمی از تاریخ ۲۶/۶/۱۳۹۲ مجاز به تنظیم سند رسمی بر روی اوراق پیشین دریافت شده از سامانه نیستند. چنانچه قبلاً اوراقی از سامانه جهت تنظیم اسناد ...

سایت رسمی محمود محمد زاده سردفتر دفتر 495 تهران

www.mm-notary495.ir/

Translate this page

بررسی دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد ... تبصره : «منظور از امور تبعی تنظیم اسناد اقداماتی نظیر فک رهن، فسخ سند، ...

کارگاه آموزشی رایگان نحوه ی تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی | موسسه ...

tnovin.com/.../کارگاه-آموزشی-رایگان-نحوه-ی-تنظیم-ا...

Translate this page

Jun 22, 2015 - روز دوشنبه ۱/ ۴/ ۹۴ ساعت ۱۹- ۱۷، کارگاه آموزشی رایگان «نحوه ی تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی» در ساختمان ولی عصر موسسه طرح نوین اندیشه ...

دفتر اسناد رسمی 354 مشهد - ثبت آنی

www.354mashhad.blogfa.com/tag/ثبت-آنی

Translate this page

5- سند انتقال اجرائی در سامانه ثبت الکترونیک اسناد به چه نحو تنظیم می گردد ؟ ..... نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمي از سامانه ثبت الکترونیک اسناد به شرح زیر اعلام ...

حذف دفتر جاری و جایگزینی دفتر الکترونیک چرایی باید ها و - بنچاق

www.bonchaagh.ir/.../حذف-دفتر-جاری-و-جایگزینی-د...

Translate this page

Jan 16, 2016 - حقیقت این است که نحوه ی عمل در دفاتر اسناد رسمی – با حفظ محتوا – باید .... تایید مندرجات سند تنظیم شده توسط اصحاب سند ، باید توسط سردفتر ...

دیوان عدالت اداری :: آرای هیات های تخصصی

www.divan-edalat.ir/print.php?page=nhtshow&id...

Translate this page

... دفاتر اسناد رسمی 2- ابطال مفاد قسمتی از ماده 2 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر ... از تنظیم سند ،طبق ماده 52 قانون دفتر اسناد رسمی مقرر گردید : وجوه عمومی که دفاتر ...

دانلود (تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی)

7umxjb.radikaldl.ir/

Translate this page

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ...

مزایای تنظیم اجاره‌نامه در دفاتر اسناد رسمی - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

Translate this page

Jul 23, 2011 - دنیای اقتصاد: اسنادی که در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می‌شوند سند رسمی هستند و قانون و حاکمیت کشور از این اسناد حمایت می‌کنند. مزایای تنظیم ...

پرتال جامع علوم انسانی - ارتباط کار دفاتر اسناد رسمی با مالیات

www.ensani.ir/fa/content/157764/default.aspx

Translate this page

اشاره: مقاله حاضر خلاصه ای است از تکالیفی که دفاتر اسناد رسمی در تنظیم اسناد اعم از منقول و غیر منقول در اجرای قوانین و مقررات مالیاتی بر عهده دارند، همچنین نحوه ...

دفتر اسناد رسمی 15 دیر

daftar15.blogfa.com/

Translate this page

دفتر اسناد رسمی 15 دیر - یادداشت های یک سند نویس - دفتر اسناد رسمی 15 دیر. ... دستورالعمل حذف اوراق بهادار در تنظيم اسناد رسمي و نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمي از ...

محاسبه هزینه نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی | دنده 6 - مجله ...

dande6.com/sanad

Translate this page

به موجب ماده 1287و ماده 29 قانون تخلفات رانندگی و و سایر قوانین و مقررات جاری تنظیم اسناد نقل و انتقال خودرو فقط در صلاحیت دفاتر اسناد رسمی می باشد. ماده 29 قانون ...

نحوه اصلاح اشتباه در تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - پایگاه مجلات ...

www.noormags.ir/.../نحوه-اصلاح-اشتباه-در-تنظیم-اسناد-در-دفاتر-اسناد...

نحوه اصلاح اشتباه در تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی. نویسنده: فرامرزپور،قادر؛. تیر 1388 - شماره 94 (12 صفحه - از 15 تا 26). کلیدواژه ها چکیده مقالات مرتبط

نحوه تنظیم اظهارنامه مالیات و رفع تکلیف دفاتر اسناد رسمی

daftarkhane161ahvaz.blogfa.com/post/108

Translate this page

دفتر خانه اسناد رسمي161 اهواز - نحوه تنظیم اظهارنامه مالیات و رفع تکلیف دفاتر اسناد رسمی .... - پادادشهر - فلکه زیباشهر - پشت مسجد جواد الائمه پلاک 4 -ساختمان میزان ...

قانون و آیین‌نامه اجرایی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی

mehdinikzad.persianblog.ir/page/ghanoon3

Translate this page

دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسناد رسمی از سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت .... ماده 4 دفاتر اسناد رسمی می‌توانند در صورت درخواست متعاملین نسبت به تنظیم سند ... ماده 1 دفاتر اسناد رسمی مکلف‌اند قبل از تنظیم سند رسمی انتقال عین اراضی و ...

تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - صفحه اصلی

nourzomorod.nedablog.ir/post/2436

Translate this page

Jul 26, 2016 - دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقيق نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید ...

دفتر خانه اسناد رسمی شماره 23 کردکوی

kamran1353.blogfa.com/

Translate this page

نحوه راه اندازی سرویس پرداخت صدور الکترونیکی برروی دستگاه کارت خوان .... 1- پس از تنظيم سند رسمی مربوط به ملک در دفتر اسناد رسمي، سردفتر مکلف است با ورود ...

Searches related to نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی >

 

آثار ثبت اسناد رسمی

 

شرایط تنظیم اسناد رسمی

 

تحقیق دفتر اسناد رسمی

 

وظایف دفاتر اسناد رسمی

 

مقاله در مورد دفاتر اسناد رسمی

 

تاریخچه دفاتر اسناد رسمی

 

شرایط تاسیس دفتر اسناد رسمی

 

وظایف دفتریار

1

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

Next

Unknown - Use precise location

 - Learn more   

Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,404
  • بازدید ماه : 8,404
  • بازدید سال : 109,887
  • بازدید کلی : 1,411,612