loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 97 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

کارآموزی رشته کامپیوتر (مركز كنترل ترافیك و مدیریت شهری سازمان ترافیك شهرداری مشهد)

کارآموزی رشته کامپیوتر (مركز كنترل ترافیك و مدیریت شهری سازمان ترافیك شهرداری مشهد) دسته: کامپیوتر
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 242 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 38

تعیین اهداف و مسائل مركز كنترل ترافیك اهداف مركز كنترل ترافیك برای حل مسائل ومشكلات ترافیكی شهر مشهد وضع می شوند وطبیعطاً هرگاه به این اهداف دست یابیم مسائل و مشكلات حل شده اند مسلم است كه با حل مشكلات مورد نظر در حل مرحله امكان بروز مسائل و مشكلات جد ید وجود دارد و بنابراین وضع اهداف جدید ضروری است

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

کارآموزی رشته کامپیوتر (مركز كنترل ترافیك و مدیریت شهری سازمان ترافیك شهرداری مشهد)

 

تعیین اهداف و مسائل مركز كنترل ترافیك:

 

اهداف مركز كنترل ترافیك برای حل مسائل ومشكلات ترافیكی شهر مشهد وضع  می شوند وطبیعطاً هرگاه به این اهداف دست یابیم مسائل و مشكلات حل  شده اند . مسلم است  كه  با حل   مشكلات   مورد   نظر در  حل مرحله امكان بروز  مسائل  و  مشكلات  جد ید وجود دارد و  بنابراین  وضع اهداف جدید ضروری است.

 

مطالعه  طرح  توسعه  مركز  كنترل  ترافیك مشهد با  توجه به ماهیت تنوع مسائل مورد  بررسی  در آن وهدف نهایی  كه تهیه طرح  توسعه  این مركز است  نیازمند  طی  اقدامات  مختلفی است .در این میان در نظر گرفتن مسایل و مشكلات مدیریتی و ترافیكی نقش بسیار حساسی دارد ،كه در جوامع مورد تـاكید فراوان قرارمی گیرد. مسلماً عدم توجه به این مسایل ودیدگاه های مرتبط با آن درآینده مشكلات متعددی را بوجود می آورد كه تجهیزات فنی قادر به حل آنها نخواهد بود .

 

شناسایی اهداف تشكیل و بكار گیری مركز مدیریت ترافیك یا عناوین مشابه از جمله  مركز كنترل ترافیك شهری  مهمترین گام در مطا لعات طراحی و بهینه- سازی طرح های توسعه است .اگر در تشخیص و تبیین  اهداف و از آن مهمتر رسالت ها دقت لازم اعمال نشود و حساسیت لازم توسط دست اندركاران وجود نداشته  باشد  اقدامات  بعدی  از  جمله  انتخاب  و  بكار گیری تجهیزات فنی پیشرفته بی ثمر خواهد بود .

 

 

 

 

انواع روشهای كنترل چراغهای راهنمایی

 

مقدمه :

 

در جهان پیشرفته امروزی ارتباطات ، حمل و نقل و جابجایی انسانها و كالا و ..... ازاهمیت بسزایی برخوردار بوده و انجام این امر در كوتاهترین زمان ممكن امری مهم وحیاتی است. در دهه حاضر با توجه به افزایش قابل ملاحظه تعداد مسافرین و وسایل نقلیه در كنار محدودیت ظرفیت شریانهای ارتباطی ، بكارگیری فن آوریهای جدید را در زمینه كنترل و مدیریت هوشمند ترافیك امری كاملا الزامی نموده است. سیستم حمل و نقل هوشمندITS)   (از فن آوریهای نوین در زمینه های پردازش اطلاعات ، مخابرات و كنترل الكترونیكی برای رفع نیازهای حمل و نقل بهره برداری می نماید. هدف استفاده از این سیستم ها روان سازی تردد در مسیر های مهم و حساس و در كنار آن برقراری ایمنی تردد ، امكان اطلاع رسانی ، كنترل بهنگام جریان ترافیك و استفاده از ظرفیت بهینه شریانهای حمل و نقل می باشد.

 

سیستم كنترل مركزی هوشمند  SCATS در راستای رسیدن به مدیریت ترافیك هوشمند ، بهینه ، كارآمد و متمركز و هماهنگ با آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا به عنوان راه حلی جهت كنترل تقاطهای فرماندهی سطح شهر مشهد در نظر گرفته شده و پس از اجرا طرح مطالعات جامع توسط پارك علمی و فن آوری برای توسعه مركز كنترل ترافیك به عنوان راه حل بهینه انتخاب شده است . در این مقاله سعی شده است كه   چكیده ای از قابلیتهای این سیستم به همراه نتایجی از استفاده آن در شهرهای مهم دنیا و تهران ارائه گردد.

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : کارآموزی رشته کامپیوتر (مركز كنترل ترافیك و مدیریت شهری سازمان ترافیك شهرداری مشهد) , دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر , خزرید کارآموزی رشته کامپیوتر , خرید و دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر , دانلود و خرید کارآموزی رشته کامپیوتر , دانلود رایگان کارآموزی رشته کامپیوتر , اهورا فایل , فروشگاه فایل اهورا , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 1,279
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 1,432
  • بازدید سال : 102,915
  • بازدید کلی : 1,404,640