loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 164 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)
 

آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!

 

فضاهای مسکونی: «برای این خانه تصمیم گرفتم کمی از فضای مدرن خلاص شوم؛ برای همین در فضا‌سازی اینجا از ترکیب سبک کلاسیک غربی و مدرن استفاده کردم.» یاسمن سامی… دانش‌آموخته طراحی داخلی… شیراز… بلوار نیایش. یاسمن سامی، اگرچه به طراحی داخلی به صورت حرفه‌ای نمی‌پردازد اما این شانس را داشته که فضای داخل خانه‌اش را خودش طراحی کند. به ضرورت شغل همسرش، مهندس محبی، درست به‌موقع به پروژه طراحی داخلی این ساختمان دست پیدا کرده است. با این اوصاف می‌گوید: «ردپای معمار ساختمان را در نما‌سازی‌های بیرون و حیاط می‌توان دید.» دیوار و فضا‌سازی حیاط و قسمتی از نمای ساختمان از طراحی‌های خود خانم سامی است که تلاش کرده با طراحی معمار اصلی ساختمان همراه شود، اما طراحی داخلی خانه به طور کامل کار خودش است. در ادامه با چیدانه همراه باشید تا جزییات طراحی این دکوراسیون به سبک کلاسیک اروپایی را بیشتر بررسی کنیم.

 

تصویر سارا سهرابی

پشت میز شیشه‌ای مربع‌شکلی که در گوشه‌ای از فضای پذیرایی خانه قرار دارد، می‌نشینیم. دلبسته فضاهای کلاسیک اروپایی است و این را می‌توان در ساختار طراحی داخلی خانه‌اش نیز دید. تقریبا رد عمده‌ای از فضا‌سازی ایرانی در اینجا نمی‌بینیم؛ جز فرش ایرانی دستبافی که نقش‌های خطه کویر در آن دیده می‌شود.

میز غذاخوری شیشه ای در دکوراسیون منزل
تصویر سارا سهرابی

سالن اصلی دکوراسیون آپارتمان کلاسیک یاسمن در شیراز

در انتخاب پرده‌ها برایش نور مهم بوده است. پرده‌ها را چندان ضخیم انتخاب نکرده و بیشتر حریم و نور را مد نظر داشته است. خانه بزرگ است و دست خانم خانه برای طراحی باز بوده است. می‌توان گفت سالن اصلی خانه به سه قسمت تقسیم شده است:

۱. فضای غذاخوری در دکوراسیون آپارتمان یاسمن

فضای غذاخوری نیم‌دایره با همان میز مربع‌ شیشه‌ای وسطش. او می‌گوید: «هنگام خرید برای این قسمت، این میز تنها گزینه‌ای بود که یافتم.» اگر‌چه به نظر می‌رسد هارمونی ندارد اما دنج دلنشین و زلال است. 

دکوراسیون تلفیقی کلاسیک و مدرن در شیراز
تصویر سارا سهرابی

۲. دکوراسیون نشیمن کلاسیک در آپارتمان یاسمن

تعریف ساده این فضا کلاسیک است. شومینه را خانم سامی دوست دارد. شومینه زیبایی است که کنار دیوار نشیمن آرام و بی‌صدا می‌سوزد. در طراحی این فضا از چند قطعه تزیینی کوچک بهره برده ولی سادگی را ترجیح داده است. به نظرم وی هیچ علاقه‌ای به شلوغ بودن فضا ندارد. تمام اجزای محیط جا برای نفس کشیدن دارند و هیچ چیزی را به زور کنار چیز دیگری قرار نداده ‌است. 

تصویر سارا سهرابی

۳. فضایی برای دیدن تلویزیون در دکوراسیون منزل یاسمن

در اینجا کمی مبلمان تیره‌تر است، دیوار پشت تلویزیون اگرچه تیره است و طرح کاغذدیواری دارد اما به نظر می‌رسد رنگ شده باشد؛ با دست رنگ شده است. علاقه فراوان خانم سامی به رنگ‌ها را می‌توان به خوبی در میان کلامش احساس کرد: «من عاشق رنگ‌ها هستم.»

مطلب پیشنهادی: طراحی دیوار پشت ال سی دی با ایده های دکوراتیو

تصویر سارا سهرابی

روی دیوار روی قاب بشقاب‌ها، نقاشی از فضای کلاسیک زندگی قرن ۱۸ اروپا را می‌بینیم. خانم سامی می‌گوید: «در این خانه مهم‌ترین چیزی که ایرانی است، سماور بسیار قدیمی مادربزرگ است. بسیار تلاش کردم که در این فضا آن را بگنجانم اما امکانش نبود. خوب خواستیم ببینیمش اما ایشان فراموش کردند، ما نیز دیگر اصراری نکردیم.»

تصویر سارا سهرابی

شاید بهتر است بگوییم سالن اصلی سه قسمت نبوده، بلکه چهار قسمت بوده است. یک قسمت خاص در فضای سالن اصلی و همه خانه بود که اگرچه جدا نبود ولی همواره حضور داشت.

تصویر سارا سهرابی

خانم سامی به گل علاقه دارد، تقریبا در تمام فضای خانه رد گل‌ها را می‌توان دید؛ بشقاب‌های روی دیوار، گل‌های روی لیوان‌های چای، فنجان‌های قهوه، نقش‌های روی گلدان‌های بلور، کاغذ‌دیواری‌ها و… تقریبا این  گل‌ها همه‌جا حضور دارد.

تصویر سارا سهرابی

سرویس بهداشتی آپارتمان یاسمن به سبک کلاسیک اروپایی

سرویس بهداشتی خانه هم از هجوم گل‌ها مصون نمانده است. شاید در این فضا به کار بردن گل‌ها کمی تکراری باشد اما نوع به کارگیری‌شان زیباست. با دقت به آینه درون عکس نگاه کنید تا نوارهای قرمز کاشی را ببینید، این نوع گل همه‌جا حضور دارد. 

تصویر سارا سهرابی

آشپزخانه مدرن خانه کلاسیک یاسمن

آشپزخانه دیگر مدرن است؛ رنگ‌بندی، نوع چینش و شکل کابینت‌ها، صندلی‌ها و… .

تصویر سارا سهرابی

تقریبا تمام لیوان‌ها، ماگ‌ها، بشقاب‌ها، در هارمونی ملایم با جان طراحی کلی خانه و همچنین سفید و هماهنگ با فضای آشپزخانه گل را همراه خود دارند. فضای کوچکی نیز در قسمت نیم‌دایره سالن اصلی قرار گرفته که روی طبقات آن مجموعه‌ای از فنجان‌ها و ظروف فانتزی وجود دارد؛ اینجا هم تقریبا همه‌چیز گل دارد. گل ها در تناسب با دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک اروپایی قرار دارند.

تصویر سارا سهرابی

روی دیوار سالن به نقاشی برمی‌خوریم؛ نقش قرقاولی که با ظرافت طراحی شده است. یاسمن سامی می‌گوید، مدت‌هاست که نقاشی هم می‌کند اما اکنون تنها همین تابلو در این خانه مانده است.

از او می‌پرسم چرا بیشتر به کار و آموخته‌هایش نمی‌پردازد و چندان تمایلی برای این کار از خودش نشان نمی‌دهد و در پاسخ می‌شنویم که  علاقه‌ای به طراحی به عنوان یک حرفه ندارد. او دوست دارد هنگام کار دستش برای آفرینش باز باشد و محدودیت‌های کاری برایش جالب نیست. می‌گوید: «ممکن است در آینده کارهایی با همین وسعت را در حد یکی، دو مورد انجام دهم.»

تصویر سارا سهرابی

صحبت رسمی ما کم‌کم تمام می‌شود، به گپی دوستانه‌تر با مهندس محبی می‌نشنیم تا خانم سهرابی، همکارمان همراه خانم سامی بقیه نماها را ببیند و عکس‌هایی بردارد. فنجان نسکافه‌ای برای پذیرایی روی میز من گذاشته‌اند. فنجانم را برمی‌دارم قاشق کوچک آن را نگاه می‌کنم: «این هم گل دارد… .»

عکس مجله منزل :شماره 93 اردیبهشت ماه ۱۳۹5

مجله منزل :شماره ۹۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵

قیمت: 

۷,۰۰۰ تومان۳,۰۰۰ تومان

برای دیدن ایده های مرتبط و جذاب دکوراسیونی می توانید مجله منزل را تهیه کرده و از دیدن و خواندن درباره ی چنین دکوراسیون های زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب


Google
تقریباً ۱۶۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
www.chidaneh.com/ideabooks/chidaneh-tours/residential-spaces/56034
۲ روز پیش - خانه خانم یاسمن سامی در شیراز با طراحی داخلی خودشان دکورشده و ترکیبی از سبک کلاسیک اروپایی و مدرن را در آن می بینیم. ترکیبی از سبک ...
تصاویر برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
vipmode.ir/1395/03/16/آپارتمان-یاسمن-در-شیراز،-دکوراسیونی-ب-2/
۲ روز پیش - فضاهای مسکونی: «برای این خانه تصمیم گرفتم کمی از فضای مدرن خلاص شوم؛ برای همین در فضا‌سازی اینجا از ترکیب سبک کلاسیک غربی و مدرن ...
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
jadidtarinsite.rozblog.com/.../آپارتمان-یاسمن-در-شیراز-دکوراسیونی-به-...
۱۷ ساعت پیش - آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! فضاهای مسکونی: «برای این خانه تصمیم گرفتم کمی از فضای مدرن خلاص شوم؛…
معماری و دکوراسیون:آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به ...
kahlek.ir/index.php/news1328317
۲ روز پیش - سالن اصلی دکوراسیون آپارتمان کلاسیک یاسمن در شیراز. در گزینش پرده‌ها برایش نور ... سرویس بهداشتی آپارتمان یاسمن به سبک کلاسیک اروپایی.
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
iwl.ir/photo/11627
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! ژوئن 5, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4779592
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! ... مهاجم فولاد به پرسپولیس پیوست/ انصاری دومین خرید سرخپوشان. - مهر ...
اخبار سایت چیدانه | شهرخبر
www.shahrekhabar.com/چیدانه
1 روز پیش. چگونه ساختمان قدیمی خود را یک آپارتمان نوساز جلوه دهیم؟ 1 روز پیش ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! 1 روز پیش.
ضمن خدمت فرهنگیان,www.ltms.medu.ir,سامانه ضمن خدمت
lavdan.ir/p/edu/www.ltms.medu.ir-ضمن-خدمت-فرهنگیان.htm
آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! فحاشی های برنامه .... برای ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان www.ltms.medu.ir لطفا روی عکس و یا ...
پورتال یار جسنچو گر زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود ...
www.searchyar.com/page.php?type=Keyword2&name=دکوراسیون
فلاش تانک توکار، راه حل دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک فلاش تانک های توکار ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی خانه خانم یاسمن ...
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی ...
titreno.ir/
آخرین اخبار خبرگزاری های فارسی زبان را به صورت طبقه بندی شده در تیتر نو بخوانید. ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! چیدانه ۱ ...
چیدانه | طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی - ...
www.usaunblock.com/index.php?q...
سبک های دکوراسیون : مردم باقی کشورهای دنیا چطور خانه‌های‌شان را طراحی می‌کنند؟ آنها در خانه به چه ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
خانه آپارتمان ۱۴۴ در شیراز ، هم زیستی انسان وطبیعت - ورود
ponila.com/post/3039/browse-source-page/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه آپارتمان 144،علی سوداگران،نازنین کازرونیان،فینالیست بخش مسکونی ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
ترانه جدید آیین مستان با صدای سید خلیل عالی‌ نژاد
tip.vcp.ir/.../295418-%2525D8%2525AA%2525D8%2525B1%2525D8...
سید حمید. خدا رحمت کند جناب سیدخلیل را، نور به قبرش بتابد .... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! » مجله دکواسیون داخلی منزل، در ...
آخرین اخبار ایران و جهان |پرتال جامع سمنان - پرتال جامع ...
semnane.ir/news.html
پرسپولیس به پلی آف می رود! ... فوری/ هافبک فصل گذشته فولاد به پرسپولیس پیوست ..... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! چیدانه.
«سینما کلاسیک» شبکه نمایش و مروری بر آثار کلینت ...
newsfile.ir/.../«سینما+کلاسیک»+شبکه+نمایش+و+مروری+بر+آثار+کلی...
بیننده مجموعه آثار کلینت ایستوود در برنامه «سینما کلاسیک» این هفته شبکه ... دانا - 4 ساعت پیش; آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
خانه شریفی - پرس آنلاین
press-online.ir/omomi/خانه-شریفی/
توجه جهان به طرح هوشمندانه خانه شریفی ها - سایت خبری تحلیلی تابناك ... 21 آگوست 2014 . .... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
عکس دختر ایرانی - loxblog.Com
aksirani.loxblog.com/post/23/عکس%20دختر
دختران مدرن افغانستان+عکس » عکس هایی از اوج ... عکس و فیلم تجاوز به دختر ایرانی. می توانید .... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
shahrekhabar.in2hr.co.uk/
شهرخبر - سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری ... آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی!
هتل های تهران | رزرو هتل | آتالند - رزرواسیون
www.ataland.com/Hotels/City/هتل-های-تهران
این مجموعه هم اکنونو، پس از تغییر دکوراسیون با استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، ... هتل هما نزديك به مراكز خريد ونك با امكان دسترسي آسان به خيابان وليعصر. .... هتل دارای ۱10 اتاق، چهار سوئیت، دو آپارتمان بزرگ و یک آپارتمان کوچک است. .... هتل ساینا با امکانات نوین و معماری بی نظیر خود به سبک مدرن کلیه اصول طراحی هتل را به ...
مبل مدرن - مجله یوتو
yo2.ir/search/?q=مبل%20مدرن&page=77
با او که هواداران به او لقب ماهی طلایی پرسپولیس را داده بودند، گفت‌وگویی به شرح ... رژیم صهیونیستی در کنار شماری از رسانه‌های آمریکایی و اروپایی مدعی هستند که ... nachricht, Nachricht, iranian nachricht,shiraz,khabar,dubai,emirates,news, ..... تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه ... عکس گل یاسمن؛ تصاویر زیبا از گل یاسمن -آکا.
آرایشگاه زنانه + ایران عروس
iranaroos.com/thread81654.html
۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دکوراسیون,دکوراسیون جدید,دکوراسیون آرایشگاه,دکوراسیون جدید ... در این صفحه آدرس و مشخصات کامل آرایشگاه زنانه شیراز در دسترس خواهد ..... آرایشگاه زرتا انواع خدمات آرایش و پیرایش و ناخن عروس، میکاپ اروپایی، مش ولایت، شینیونهای فانتزی .... مرکز تخصصی چهره پردازی و گریم سینمایی عروس به سبک های متنوع ...
دکوراسیون داخلی - صفحه نخست
khazayirashid-ba.smartbloger.ir/ogle/دکوراسیون+داخلی/0
دکوراسيون داخلي مانند هنرهای دیگر ، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقه‌ها و ... دکوراسيون داخلي آشپزخانه ی مدرن از ابعاد مختلف با توجه به نیازها و معیارهای ..... در قالب فرم ها و خطوط کلاسیک اروپایی است که چشم انداز محلی را منعکس می کنند. ... فروشگاه بهزیستی شیراز چه دارد · بهرام شهریاری · دانلود زنک خوری ضد افسردگی ...
دکوراسیون داخلی
fatemehpooyandeh-ba.smartfeed2.ir/ogle/دکوراسیون+داخلی/100
۳ روز پیش - نمای ساختمان دکوراسيون نما دکوراسيون خارجی معماری نما نمای مدرن دکوراسيون ... اصول مهم در دکوراسيون داخلي آشپزخانه به شما در طراحی دکوراسيون آشپزخانه زیبا و .... می توان به سبک های اروپایی سرویس های توالت و حمام و آشپزخانه را به مد روز تخریب و .... آدرس جدید : سالاریهسالاریه بلوار گلستانه بین کوی ژاله و یاسمن
دکوراسیون آراکس
fatemehpooyandeh-ba.smartfeed2.ir/ogle/دکوراسیون+آراکس/100
۵ روز پیش - آدرس جدید : سالاریهسالاریه بلوار گلستانه بین کوی ژاله و یاسمن ... نحوه چیدمان و دکوراسيون آشپزخانه های اپن، به دلیل اینکه از مکان های مختلف خانه .... معنای آن در حوزه زیبا‌شناسی است و به واکنشی در برابر سبک کلاسیک اطلاق می‌شود و ..... استفاده از چوب های عمل آوری شده با متد روز اروپا تحت استاندارد (EMPA) و رنگ های ...
دکوراسیون خانه چوبی ۲۰۱۵ - عکس های خفن - عکس بازیگران
axbazigar.blogsky.com/1393/11/21/post.../دکوراسیون-خانه-چوبی-۲۰۱۵
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدل ست اتاق خواب کلاسیک مناسب جهیزیه عروس ۲۰۱۵ - ایران چوب ... مدل دکوراسیون منزل به سبک چوبی | دکوراسیون چوبی. www.amazing.ir/.
دانلودجدول مدرن اگاتاکریستی - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=دانلودجدول+مدرن+اگاتاکریستی
دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و مینمالیستی به این زودی ها تکراری نمی شود و ... یک خوابه کوچک با طراحی مدرن به گزارش آکاایران آکا » نقشه های زیبا برای آپارتمان های ... شهر قزوین و همچنین از اولین نمونه‌های هتل به شیوه مدرن و اروپایی است که در سال‌های پایانی دوره قاجاری ساخته شد. .... خرید سانتافه در شیراز .... عکس های نوشته به نام یاسمن.
[XLS]Sheet1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls
44, آزمونهای کاردانی به کارشناسی معارف اسلامی، همراه با پاسخهای تشریحی و خلاصه مطالب۸۰ - ۱۳۷۵ ...... 716, ارزیابی و شناخت -رفتار درمانی نوجوانان, زارب ،ژانت, محمد خدایاری فرد و یاسمین عابدینی ۰, رشد ...... نلر، جورج, ترجمه علی اصغرمسدد, دانشگاه شیراز ...... 2633, آثار کلاسیک فلسفه, نوری ، روح اله ،۱۳۴۵, دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر.
قیمت فروش آپارتمان بین 40 تا 100‌متری در مناطق مختلف ...
upsoon.ir/news/175362
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... تهران منتشر شد. \n \n قیمت فروش آپارتمان در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است: ... مرطوب کننده چای سبز jasmine · عهای امیر علی نبویان در برنامه خوشا شیراز ... مرزهای میان کشورهای دوستانه، علی‌الخصوص آنهایی که در منطقه‌ی شنگن اتحادیه‌ی اروپا هستند،. ... تصاویری از دکوراسیون آشپزخانه با طرح کلاسیک -آکا.
طراحي واحداث باغ عروس - طراحی و ساخت ویلا،محوطه سازی ویلا ...
www.worldsearching.ir/djctejqcnrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcjmc.html
گروه دکوراسیون روستیک | طراحي،ساخت و اجراي دكوراسيون ويلا، باغ ... ایرانی، ژاپنی، اروپایی، مدرن و کلاسیک، روستیک و صخره ای @ طراحی و احداث .... اجاره سوییت مبله به سبک سنتی در مناطق ییلاقی شیراز ... ویلا دو طبقه227 متر زمین دو بر در صومعه سرا شهرک گلسار یاسمن 3 پلاک ... بلوک بصورت ویلا -آپارتمان سنددار تفکیک .
دکوراسیون منزل به سبک مدیترانه‌ای | بانک مشاغل برتر شیراز
payju.ir/content/دکوراسیون-منزل-به-سبک-مدیترانه‌ای
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این سبک مبتنی بر بافت ها و پرداخت های اتفاقی و روستیک در قالب فرم ها و خطوط کلاسیک اروپایی است که چشم انداز محلی را منعکس می کنند.
دکوراسیون - Hedva-Logo
hedva.ir/category.php?id=26
۲ روز پیش - آپارتمان یاسمن در شیراز، دکوراسیونی به سبک کلاسیک اروپایی! بدون توضیحات. 1 ... 12 کابینت آشپزخانه مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی.
نسل جدید ژورنال کامل تصاویر آشپزخانه های کلاسیک و مدرن
rabits.mihanblog.com/post/154
... به اکسسوری ها ٩ نکته مهم در طراحی کابینت آشپزخانه نوشته از : یاسمن فرازان ٣٠ ... برای اینکه آشپزخانه تان نمایی مدرن به خود بگیرد، چرا از کابینت هایی استفاده نمی ... سوار شده اند آشپزخانه ی فوق مدرن با توجه به اکسسوری ها رنگ ها و سبک های طراحی را با هم ... نكات مهم در طراحی و استفاده كابینت توجه یه زیبائی کابینت در آپارتمان های ...
آرایش حرفه ای و جذاب عروس - ایرانیان
www.iraniann.com/آرایش-حرفه-ای-و-جذاب-عروس.html
بعد از اتمام کار سایه ، مژه ها را ریمل زده و اگر انتهای مژه ها آغشته به سایه شده قلم خودرا در ... برچسب ها : آرايش ابرو،آرايش اروپايي،آرايش خليجي،آرايش ساده،آرايش صورت ...
کنسرت خواننده اسرائیلی در آنکارا | گیل تاپ - تبلیغات متنی
vatan-sever.giltop.ir/page-6852.html
یاسمین با تلفیق مدرن آهنگ‌های فلامینگو و آندلس به تالیف جدیدی از موسیقی قرون ... صدای گیتار فلامنکو را با ساز زهی ترک ترکیب و سبک های پیانو و وییالون غرب را با ... باقری: طارمی باید از تیم‌های کوچک اروپایی شروع کند/ هر مربی جای کی‌روش بود ناراحت ... سحاب ، سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز · کانون هواداران بارسلونا · عسل زنبور ...
کابینت - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
mahali-ba.smartfeed.ir/tag/کابینت/0
به نوعی تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن که در هم تنیده شده تا ممبران را طلایه دار نسلهای ... شرکت دکوراسیون داخلی آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون کابينت در غرب تهران نماینده فعال دارد. .... فروش یک واحد اپارتمانی - سه طبقه - شش واحد - طبقه دوم- به متراژ 66 - دوخوابه ..... آدرس سالاریهسالاریه بلوار گلستانه بین کوی ژاله و یاسمن
کابینت ودکوراسیون ایساتیس - بزرگترین آرشیو وبلاگ های ...
atrimblog.ir/ogle/کابینت+ودکوراسیون+ایساتیس
به نوعی تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن که در هم تنیده شده تا ممبران را طلایه دار نسلهای جدید کابينت ... امروز براتون عکس های مدل های جدید کابينت و دکوراسیون آشپزخانه جدید و زیبا رو گذاشتم. ..... اپارتمان مبله۷۰ متری دوخوابه میدان ولیعصر+عکس .... آدرس1سالاریه بلوارگلستانه بین کوی ژاله و یاسمن،آدرس2قم بلوارامینی نبش کوی23
مدل های زیبای دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک - تالاب
www.talab.ir/model/.../beautiful-model-home-decoration-style-all.html
اگر قصد دارید منزل خود را بصورت کلاسیک بچینید این نمونه های زیبا به شما کمک خواهد کرد مجله تالاب منزل خود را با مدل دکوراسیون منزل به سبک.
مدرن
kk-mm-ba.smartfeed1.ir/tag/مدرن
۵ روز پیش - به نوعی تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن که در هم تنیده شده تا ممبران را طلایه دار نسلهای جدید ... 3 مدل آپارتمان با طرح های جدید دکوراسیون خانه کوچک
کلید لمسی نامرئی روناکی مخصوص صنعت چوب و دکوراسیون - ...
www.istgah.com/firekeys/key_13836252/page_1/1239361.html
تولیدو فروش بلوک بتن سبک هوادار اتوکلاو شده AAC ( هبلکس ) پشت سنگ و کاشی را بسیار ... کاشی کاری دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام به صورت چسبی و دوغابی، ... فرهنگیان ناحیه2 فروش آپارتمان 90 متری در کرج فردیس شهرک ارم خیابان یاسمن شرقی .... پاسارگاد،سینا،تبریز،شیر کوه،میبد یزد،آباده شیراز،کوهسار و کلاسیک
فروش و واردات پارکت ، واردات لمینت ، واردات کفپوش - vip - ...
wvw.niazerooz.com › ... › کفپوش ، دیوارپوش ، پارتیشن › vip
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - •لمینت های آلمانی / اروپایی / vip / bml ... پارکت لمینت به hdf نیز معروف است که کف پوشی است چند لایه ای. ... »بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن ... اجراء اپوکسی کفپوش پلی اورتان در شیراز ... های بسیار نزدیک به حرم هتلها vip و نزدیک کربلا :المحمود یاسمین . ... اجاره آپارتمان در کیش روزانه ویژه
زمانآرشیو وبلاگهای ایران
zamannews.wikifeed.ir/
اما نکته مهم اینجاست که با داشتن تغذیه و سبک زندگی مناسب می‌توانید از این نشانه ... و بخصوص آمریکایی دنبال شده و ربطی به بحران جاری در این کشور نداشته است ...... در دنیای مدرن و با تکنولوژی بالای امروز، امنیت یک نکته قابل توجه در ذهن اکثر ..... می خواهید برای سال جدید رنگ و روی جدیدی نیز به دکوراسیون داخلی منزل تان بدهید؟
دکوراسیون آشپزخانه اروپایی - ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | ...
ebay94.r98.ir/pages/6
این اتاق پنجره ندارد، اما نورپردازی آن کاملا زیبا و مدرن است و با چوب و فولاد ضد لکه ...... مدل پالتو و مانتو زمستانی به سبک بازیگران زن هالیوودی · مدل لباس بافتنی و ...... روش های جلوگیری از پر خوری احساسی ایده هایی برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک . ...... در اینجا به معرفی مکان های دیدنی و تفریحی استان فارس و هم چنین شهر شیراز .
مدرن فرانسوی
sarallahzarand-ba.sirindex.ir/tag/مدرن+فرانسوی
۶ روز پیش - به نوعی تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن که در هم تنیده شده تا ممبران را طلایه دار نسلهای ... اروپا و در طول چهل سال از سال ۱۷۵۰ تا ۱۸۰۰، چندین قانون اساسی مدرن و ... طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن بسیار اهمیت دارد و بهتر ..... خرید بلیت ماهی صفت در شیراز · دانلود آهنگ کردی هو لیلی عبدالحسین دوستیان .
| VaseteBazar.CoM واسطه بازار >> تبلیغ رایگان, آگهی ...
www.vasetebazar.com/index.php?c=4&p=9
فروش زمین تجاری مسکونی در شیراز منطقه گویم ... طراحی و اجرای معماری داخلی ، دکوراسیون و نمای مدرن ... فروش بلوک سبک غیراتوکلاو در کشور-بلوک سی ال سی-بلوک سبک - بتن ... فروش یا معاوضه آپارتمان نو ساز در ملک شهر اصفهان ... جدیدترین و زیباترین سقف کاذب اروپا ... پخش انواع آجر نما بلوک و سفال اصفهان به نقاط کشور
فروش محصولات سیسکو و سرورهای اچ پی (Hp,Cisco) - ...
www.karpardazi.com › کامپیوتر / سخت افزار › سرور و متعلقات
اولین مرجع جامع و تخصصی کارپردازی تلاش دارد تا در فضای مجازی و به صورت B2B ... 88505012 http://www.uru365.com/ یاسمین سیر مجری تور اروپا ،تور ترکیبی ... و خارجی ، اجرای نما ، دکوراسیون داخلی و خارجی ، نقشه برداری ،فروش ورق کامپوزیت پنل .... سطح سقف کششی از فویل PVC تشکیل شده بنابر این بسیار سبک بوده و ...
اتاق بازرگانی تهران | سایت تفریحی فان کده - Part 4
topfun.in/post/اتاق-بازرگانی-تهران/page/4/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - IB Chamber و دکوراسیون دکوراسیون منزل دکوراسیون اتاق خواب چیدمان ... با گرافیکی خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی های فکری و. ... امضاء یا قلم خوردگی در متن چک و صدور چک از حساب های مسدود به رغم. .... تبادل مالی را بعد از برجام مرتب به دلیل کارهایمان انجام می دهیم، اما کارهایی با اروپا و .... صبحانه در شیراز
کنان دل نازک
kenanbuy.hamiblog.ir/
راههای افزایش سایز كلی آلت به صورت دائمی | قرص +MAGNA RX ..... فروش لارجر باکس اکستندر مگنت دار برای تهران و شهرستانها تبریز مشهد اصفهان شیراز ..... داروی گیاهی برای تقویت طول و قطر دستگاه تناسلی مردان | قرص آمریکایی مگنا رکس اصل ...... رایحه ای کلاسیک با بوی چوب مخصوص آقایان ترکیبی از رایحه اسطوخدوس، یاسمن
آلپ گروه - فان و سرگرمی
321pekh.alpgroup.ir/
سلفی خوشحالِ بیژن بنفشه خواه در بازار وکیل شیراز. ..... آرنولد اتریشی آمریکایی ، خودش در اواخر دهه 80 میلادی قهرمان شماره یک بدنسازی دنیا بود و برای همین بدن آهنین بود که به هالیوود ...... دانلود رایگان انیمیشن کلاسیک Santa Claus Is Comin' to Town 1970 ...... منبع : http://321pekh.ir منبع : دانلود سه فیلم زیبای ایرانی به سبک تنها
عکسهای جدید از نمای ساختمان - مجموعه ۲۰ عکس نمای ساختمان ...
www.findwebsite.ir/cycjcnyqyrmnmctdqnxadnfvctdmndrctdtcn.html
۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تا برای طراحی های خود به بهترین نحو بتونید ازشون ایده ...نما ساختمان طراحی ... همانطور که میدانید طراحی نمای ساختمان های مدرن در سراسر.23 دسامبر 2013 ... مجموعه ۲۰ ... طرح اجرنما نمای سنگ عکس نما ساختمان نمونه کار نما مسکونی اپارتمان نما مغازه نما .... عکس نمای ساختمان های زیبا و جدید در اروپا, دکوراسیون داخلی | زیبایی .
    1   
2
   
3
   
4
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 820
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 102,456
  • بازدید کلی : 1,404,181