loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 94 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 629 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

جاده ای كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه كه امنیت و یكنواختی رانندگی را بهبود می دهد مجموعه دیدنی بهتری ایجاد كند در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، بررسی می شوند

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی 

 

تغییرات رنگ و محوسازی در آسفالت از طریق متد آنالیز تصویر محدود شده است.

خلاصه

جاده ای كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه كه امنیت و یكنواختی رانندگی را بهبود می دهد مجموعه دیدنی بهتری ایجاد كند. در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، بررسی می شوند. توضیح رنگ های سطح در نمونه ها در فضاهای رنگی HIS و RGB بررسی می شوند. دو نوع رنگ، سبز و قرمز، با 5 نسبت مختلف با آسفالت روشن برای ساخت نمونه های آسفالت رنگی تركیب می شوند. نمونه ها برای 5 دهانه مختلف قدیمی در دستگاه آزمایش QUV در معرض نور ماوراء بنفش قرار می گیرند. نتایج نشان می دهد كه مقدار و نوع رنگ افزوده شده و دهانه های مختلف قدیمی بر محوسازی آسفالت رنگی تأثیر می گذارد. همچنین نتایج نشان می دهد كه آسفالت روشن به همراه % 5 یا بیشتر رنگ قادر به ساخت آسفالتی است كه بهتر رنگ شده است. سرانجام، آسفالت رنگی به همراه رنگ قرمز مقاومت بهتری را در مقابل نور ماوراء بنفش نشان داد.

مقدمه

آسفالت رنگی در زندگی روزمره كاربردهای مختلفی دارد. Moxon آسفالت رنگ روشن را برای سطح سد در فرانسه به كار برد. آسفالت رنگی از طریق منعكس كردن نور ماوراء بنفش از سطح به عنوان روپوش آب بند گرم به كار می رود، بنابراین در نور ممتد خورشید دما را 5 تا c ْ 10 كاهش می دهد. 

برای بهبود امنیت عبور موتورسیكلت در امریكا، شهد پرتلند 10 منطقه متضاد را برای آسفالت كردن با رنگ و قابلیت ارتجاع بر اثر حرارت مانند آسفالت های رنگی و به كارگیری سیستم سیگناژ بدیع – انتخاب كرد نتایج نشان می دهد كه اكثر دوچرخه سواران به همان اندازه اكثر موتورسواران مورد بررسی احساس كردند كه آسفالت رنگی، امنیت عبور را گسترش می دهد. اسمیت (Smith) كشف كرد كه آسفالت بتون رنگی به هم پیوسته كاربردهای زیادی در معماری و مهندسی دارد. او همچنین ذكر كرد كه آسفالت های رنگی به خاطر املاحی كه یخ نمی زنند به طور ذاتی هزینه حفظ و نگهداری را كاهش داده و به طور مؤثر در مقابل نابودی مقاومت كنند.

در تایوان اساساً، بزرگراه های محلی با بتون آسفالت، سنگ فرش می شوند. این جاده ها در مجموعه های رنگ مشكی ساخته می شوند و از این رو شهرها یكنواخت به نظر می رسند. توسعه جاده هایی كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده اند نه تنها نمای شهر را رنگی می سازد بلكه امنیت رانندگی را نیز بهبود می دهد. به طور رایج كاربرد این سنگ فرش ها برای مناطق پاركینگ، مسیرهای نمایشی، پارك ها و سایر واحدهای دولتی مهم استفاده شده است. بنابراین هوا و سایر فاكتورهایی كه در ساخت و استفاده سنگ فرش ها دیده می شوند، موجب محو شدن جاده هایی می شوند كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده است.

این محوسازی رنگ باعث از دست رفتن زیبایی جاده و آسفالت دوباره سطح می شود. متعاقباً، این هزینه حفظ و نگهداری جاده را افزایش خواهد داد كه مخالف نیت اصلی آسفالت اصلی می باشد. به چند دلیل، رنگ آسفالت به طور جدی در حدود یك سال می شد و در پاسخ به بهبود استاندارد زندگی در تایوان، نمایندگان دولتی پروژه هایی برای جاده هایی كه با آسفالت رنگی سنگ فرش شده بودند، طراحی كرد. این مناطق، مانند مناطق استراحت در بزرگراه ها و مسیرهای نمایشی هدف قرار گرفت. هزینه های كلی این پروژه ها بیشتر از میلیون ها دلار آمریكایی هستند. علاوه بر این، دولت برنامه یزی كرد تا در آینده روی آن ها سرمایه گذاری كند. بنابراین، غیر از پیمانكاران یا تولید كنندگان، اطلاعات مربوط به ویژگی های آسفالت رنگی محدود به چنین مالكانی مانند دولت ها می شود.

كیفیت ساختار و كابرد این سنگ فرش ها برای مالكان نیز اهمیت دارد. علاوه بر این، باید روش ها و تكنیك های استاندارد برای ارزیابی محو سازی رنگ بنا شوند. از این رو، كنترل كیفیت این سنگ فرش ها از ضرورت خاصی برخوردار است لو (Luo) و همكارانش نرم افزار كاربر را – كه آنالیز كننده شدت رنگ تصویر نامیده می شود توسعه دادند و آن را برای بررسی تغییرات رنگ سطح و ملاتی كه در دماهای مختلف زیاد در فضای رنگی RGB به خاطر آتش صدمه دیده بودند به كار بردند. 

 

نوع فایل: word

سایز:629 KB 

تعداد صفحه: 20

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی , آسفالت رنگی , آسفالت , تغییرات رنگ در آسفالت , متد آنالیز , سنگ فرش , نور ماوراء بنفش , بتون آسفالت , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 286
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 363
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,536
  • باردید دیروز : 1,456
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,750
  • بازدید ماه : 5,750
  • بازدید سال : 107,233
  • بازدید کلی : 1,408,958