loading...
دانلود تحقیق و مقاله
محمد غفوری تبار بازدید : 134 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)
 

حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس ، ابراهیم حاتمی‌کیا پرچمدار اعتقاداتش است. پرچمدار چیزی که این روزها قیمتی است. لحن صریحی دارد که در فیلم‌هایش می‌توان آن را دید. سال‌ها است بی‌منت و بی‌انکه بخواهد توجه گروه و جناحی را به خود جلب کند از دغدغه‌های انقلاب و دفاع مقدس در آثارش گفته است، از«دیده بان» گرفته تا «بوی پیراهن یوسف» از حاج کاظم دهه هفتاد تا حیدر ذبیحی دهه نود.

امسال سالی بود که نگاه انتقادی‌اش را در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر تاب نیاورند اما به قول خودش از این شیشه‌ها زیاد گرفته است. اصل مطلب چیز دیگری‌ است که به خاطرش نه حاتمی‌کیا بلکه حیدری‌ها را نمی‌بینند. متن زیر صحبتی کوتاه در فرصتی اندک با خالق بادیگارد است که در پی می‌خوانید.

_آیا می‌توان گفت که فیلم سینمایی «بادیگارد» در امتداد آثار قبلی‌تان مخصوصاً «آژانس شیشه‌ای» است؟

حاتمی‌کیا: چرا که نه. اما دلم می‌گیرد که بقیه بچه‌هایم را در این عرصه در نظر نمی‌گیرید.

_آنها را هم در نظر می‌گیریم اما منظورم قهرمان‌هایی است که یک زمان در میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شدند، است.

حاتمی‌کیا: شاید اگر بگوییم قهرمان هایی که مانیفست مطرح می‌کنند و یا یک دیدگاه را توضیح می‌دهند، «بادیگارد» می‌تواند ادامه دهنده این اثر باشد.

 

_می‌توان گفت که با حضور پرویز پرستویی یک تریلوژی را هم شاهد هستیم. چرا به سراغ موضوع «بادیگارد» و محافظان شخصی رفتید؟

نوشتن «بادگارد» هشت سال پیش شروع شد

حاتمی‌کیا: ما هم زن و بچه داریم زندگی داریم و زندگی‌مان باید بچرخد. واقعاً نمی‌توانم دلیل ویژه‌ای برای شما بیاورم چون دو دو تا چهارتای عقلانی ندارد. همه چی در وجودت جمع می‌شود و به این نتیجه می رسی که ساختن این اثر مفید و خوب است. البته مشاوره‌هایی انجام شد و دوستانی که فیلم‌نامه را خوانده بودند، تاکید داشتند که ساخته شود و البته خودم احساس کردم که وقتش رسیده است. البته جهت اطلاع باید بگویم که هشت سال پیش تحقیقات فیلمنامه «بادیگارد» را شروع کردم و چیزی نزدیک به چهارصد الی پانصد صفحه فیلم‌نامه نوشته بودم. فیلم‌نامه‌هایی نیمه کاره و قطعه قطعه شده. تا جایی که ممکن بود در ارتباط با دانشمندان هسته‌ای تحقیق داشتم. در تلاش بودم تا این موضوع شخصیت نظام را که دائم در اخبار و مسئله‌های سیاسی می‌شنویم، توضیح دهم. در سال جاری این احساس را داشتم که دیگر وقتش رسیده است.

_شخصیتی که در فیلم‌نامه به عنوان حیدر ذبیحی شاهد بودیم و پرویز پرستویی آن را ایفا می‌کرد ما به ازای بیرونی دارد یا این که تخیل فیلم‌ساز است.

«بادیگارد» درد و دل صریح نیست

حاتمی‌کیا: قطعاً گرته برداری است. با افراد بسیار زیادی صحبت کردم و خاطرات آنها را شنیدم و آن ها را با خودم عجین کردم. برخی از محافظان که فیلم را دیده‌اند، می‌گویند این فیلم درد و دل ما است البته که درد و دل صریح نیست.

 

_ چیزی که شخصیت اصلی فیلم نسبت به آن تاکید داشت مبحث محافظت از نظام بود.

حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است

بله دقیقاً همین طور است این قصه، قصه‌ خودمان است. شاید قصه نسل من است و قصه افرادی که خودشان را فدایی این نظام کرده‌اند و دل‌شان می‌خواهد تا پای جان ایستادگی کنند.

_سعی کرده بودید که این ملودرام با اکشنی که در فیلم می‌بینیم به صورت موازی پیش برود اما در بخش‌هایی به نظرم اکشن بر ملودرام فیلم غلبه کرد. این خواست خودتان بود؟

اکشن فیلمم برای سینمای تنبل آپارتمانی جدید است

حاتمی‌کیا:من این احساس را ندارم بلکه فکر می‌کنم تعادلی را بین این دو به وجود بیاورم. البته اکشنی را که شاهد هستیم به واسطه شغلی است که شخصیت اصلی داستان دارد. در اجرای آن نیز سعی کردم به بهترین شکل ممکن آن بروز پیدا کند. شاید برای سینمایی تنبل شده و آپارتمانی ما چیز جدیدی باشد اما در مجموع در «بادیگارد» شاهد چند صحنه اکشن فقط هستیم.

_فیلم با ریتم خیلی خوبی پیش رفت اما در چند مورد انتقادهایی وجود دارد که حتما در طول این بازه زمانی به گوش‌تان رسیده است.

حاتمی‌کیا: یک مورد را شنیده‌ام.

_به طور مثال صحنه‌ای که محافظین در حال تمرین پینت‌بال هستند.

حاتمی‌کیا: تعجب می‌کنم از بحث‌هایی که در این رابطه می‌شود چون این ورزش جز تمرین‌های این افراد است. اتفاقاً این صحنه را در زمین پینتبال مختص محافظان انجام دادیم. این کار یکی از تمرینات‌شان است. به دلیل کمبود اطلاعات ممکن است فکر کنیم که این صحنه به فیلم وصله شده بلکه جزو قواعد کاری محافظان شخصیت است.

_البته صحنه‌ای که خانواده حیدر ذبیحی از او در اتفاقش تیمارداری می‌کنند هم یکی از صحنه‌هایی بود که می‌توان در موردش صحبت کرد.

حاتمی‌کیا: بله این نکته را نیز خودم احساس کردم؛ واقعیتش این است که پای میز مونتاژ این صحنه را به چند نفر نشان دادم که هم مخالف داشت و هم موافق که در نهایت آن را استفاده کردیم.

شانه‌هایی کارن را ماساژ می‌دادم/ گوشزد حاتمی‌کیا به همایونفر/ فکر کنم بی‌رحم شده‌ام

_نمی‌توان از موسیقی فیلم غافل شد و مثل همیشه در فیلم شما موسیقی جایگاه ویژه‌ای داشت. چقدر خودتان دخیل بودید و به این موسیقی تاثیر برانگیز رسیدید؟

حاتمی‌کیا: والله این که چقدر دخیل بودیم باید بگویم که دائم شانه‌های کارن همایونفر را ماساژ می‌دادیم تا با احوالی که پیدا کرده بود بتواند موسیقی فیلم را بسازد. چون کارن با تمام وجود موسیقی «بادیگارد» را ساخت. آنقدر با تمام وجود بود که من نگرانش می‌شدم. دائم گوشزد می‌کردم که کمی عادی‌تر پیش برود و کار را سخت نکن برای خودت چون شرایط تو را که می‌بینم خودم ناراحت می‌شوم. هر زمان که می‌بینم کارن فیلم را می‌بیند متأثر می‌شود و چشم‌هایش پر اشک می‌شود، فکر کنم خودم بی‌رحم شده‌ام که احساسی به این شکل را ندارم. او از شیره جانش این موسیقی را بیرون کشیده و ساخته است. به نظرم بسیار زیبا است موسیقی.

 

فوبیای حاتمی‌کیا چیست

_یکی از نکات تحسین برانگیر «بادیگارد» سکانس پایانی فیلم است که واقعاً معنای درست و خوبی دارد و به لحاظ تکنیکی بسیار خلاقانه است.

حاتمی‌کیا: همیشه در فیلم‌هایم پایان بندی بسیار مهم است. همیشه فیلم ساختن را به مثابه یک هواپیما می‌دانم که کارگردان نیز خلبان این هواپیما است. او باید به درستی این هواپیما را فرود بیاورد. فیلم را به اوج بردن تا حدی ساده است مانند پرواز یک هواپیما اما نشاندن و به پایان رساندن این‌ها است که کار را حساس و سخت می‌کند. همیشه نگران پایان بندی فیلم‌هایم بوده‌ام تا اندازه‌ای که می‌توانم بگویم این موضوع فوبیای من است.

_مثل همیشه در فیلم‌تان شاهد دیالوگ‌های ماندگاری هستیم که جلب توجه می‌کنند مانند این که «ببین ستاره چند تا دارم بقیشم تو بِکَن» و.. کمی در مورد این دیالوگ‌ها صحبت کنید و نوشتار شان.

حاتمی‌کیا: برای من چیز تازه‌ای نیست چون همیشه این نوع دیالوگ‌ها را داشته‌ام. تمام فیلم‌هایم در مسیر «بادیگارد» است و شاید تنها «دعوت» در این مسیر قرار ندارد. احساس می‌کنم مخاطبینی دارم که با من بزرگ شدند و سنی را گذرانده‌اند که لحظاتی از این دست برای‌شان یادآور زمان‌هایی است که برای آنها احساس نوستالژیکی را دارد.

 

کم فروشی نکرده‌ام/ نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ام کمتر شده است اما با اعتقاد کار می‌کنم

_سوال پایانی اینکه «بادیگارد» در پرونده ابراهیم حاتمی‌کیا در چه جایگاهی قرار دارد؟

حاتمی‌کیا: من تمام تلاشم را نه برای این فیلم بلکه برای فیلم‌های دیگرم نیز انجام داده‌ام تا بهترین اتفاق برای‌شان بیفتد. شاید کمی باید با غرور بگویم من کم فروشی نکرده‌ام. روزی که میکس (تدوین) فیلم تمام شد، درست روزی بود که فیلمبرداری من نیز تمام شد و به علویان گفتم که از این لحظه به بعد من دیگر مشکلی ندارم اگر اتفاقی برایم بیفتد. هر فیلمی که خواستم بسازم احساس کردم باید همچون آرش کمانگیر هرچه را که دارم به پایش بگذارم. نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ام کمتر شده است اما با اعتقاد کار می‌کنم.


Google
تقریباً ۳٬۳۵۰ نتیجه (۰٫۵۷ ثانیه)

آیا منظور شما این بود؟: حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی کرده ام
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام - ...
www.farsnews.com/13941124000521
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابراهیم‌ حاتمی‌کیا گفت: همچون آرش کمانگیر هر چه را دارم به پای اثری می‌گذارم که قرار است بسازم. نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ کمتر شده است اما ...
حاتمی کیا: حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی ...
entekhab.ir/.../حاتمی-کیا-حیدر-ذبیحی-قصه-فدائیان-نظام-است-کم‌فروش...
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابراهیم حاتمی‌کیا پرچمدار اعتقاداتش است. پرچمدار چیزی که این روزها قیمتی است. لحن صریحی دارد که در فیلم‌هایش می‌توان آن را دید. سال‌ها است بی‌منت ...
حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم فروشی نکرده ام/ ...
www.ghatreh.com/.../حیدر-ذبیحی-قصه-فداییان-نظام-است-فروشی-نکرده-...
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم فروشی نکرده ام/ گوشزد حاتمی کیا به همایونفر چه بود؟! همچون آرش کمانگیر هر چه را دارم به پای اثری می گذارم که ...
بادیگارد» کم‌فروشی نکرده‌‌ام حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است
shahrara.com/page,1394,11,25,9,03.html
ابراهیم حاتمی‌کیا:در «بادیگارد» کم‌فروشی نکرده‌‌ام حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است. ابراهیم حاتمی‌کیا پرچم‌دار اعتقاداتش است، پرچم‌دار چیزی که این روزها قیمتی ...
حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام
jadidtarinsite.rozblog.com/.../حیدر-ذبیحی-قصه-فداییان-نظام-استکم-ف...
۱۶ ساعت پیش - حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس ، ابراهیم حاتمی‌کیا پرچمدار…,حیدر ذبیحی ...
حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ گوشزد ...
wwwkhabar.ir/5577363
ابراهیم‌ حاتمی‌کیا گفت: همچون آرش کمانگیر هر چه را دارم به پای اثری می‌گذارم که قرار است بسازم. نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ کمتر شده است اما.
حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است کم فروشی نکرده ام | News ...
newsfile.ir/.../حیدر+ذبیحی+قصه+فداییان+نظام+است+کم+فروشی+نکرده+ا...
حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است کم فروشی نکرده ام. ابراهیم‌ حاتمی‌کیا گفت: همچون آرش کمانگیر هر چه را دارم به پای اثری می‌گذارم که قرار است بسازم. نفس و جانم به ...
حاتمی کیا:حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/3494958
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاتمی کیا:حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام. ابراهیم‌ حاتمی‌کیا گفت: همچون آرش کمانگیر هر چه را دارم به پای اثری می‌گذارم که قرار ...
کم‌فروشی نکرده‌ام/ سینمای ما تنبل و آپارتمانی شده : منظوم
www.manzoom.ir/.../کم‌فروشی-نکرده‌ام/-سینمای-ما-تنبل-و-آپارتمانی-شده
کم‌فروشی نکرده‌ام/ سینمای ما تنبل و آپارتمانی شده. ابراهیم‌ حاتمی‌کیا گفت: همچون آرش ... *حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است. بله دقیقاً همین طور است این قصه قصه‌ ...
فوتبالی
aminkamali.blogfa.com/
کم ترین خروجی / استقلال خوزستان و پدیده بازیکن از دست نمی دهند ... سیاه جامگان نیز تا کنون 8 بازیکن به خدمت گرفته است و رقابت تنگاتنگی با راه آهنی ها دارد.
یوز - آخرین اخبار حاتمی کیا
old.yooz.ir/news/?t=0&i=1&s=0&l=15...حاتمی%20کیا&tt...
کم فروشی نکرده‌ ام/ با اعتقاد کار می‌ کنم/ گوشزد حاتمی‌کیا به همایونفر چه بود؟! ابراهیم‌ حاتمی‌ کیا ... حاتمی کیا:حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام.
اخبار ابراهیم حاتمی کیا - تی نیوز
212.16.76.92/Tags/ابراهیم-حاتمی-کیا
حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم فروشی نکرده ام/ گوشزد حاتمی کیا به همایونفر چه بود؟ حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم فروشی نکرده ام/ گوشزد حاتمی ...
فلسفه وجودی سازمان بازرسی
nimbar.ir/news/فلسفه-وجودی-سازمان-بازرسی
حاتمی کیا:حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام; جلیلی: از کن، اسکار و برلین ... 217. باشگاه اندیشه › بازرسی در نظام جمهوری اسلامی. که فلسفه وجودی ...
اعلام حمایت رسمی جامعه مدرسین از کاندیداتوری لاریجانی، ...
senfiran.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5mYXJzbmV3cy5jb20vMTM5NDExMjQ...
هدف عربستان سعودی از اعزام نیرو به سوریه مقابله با ایران است ... حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ گوشزد حاتمی‌کیا به همایونفر چه بود؟ از عبایی ...
گرانی با حرف درست نمی‌شود، مسئولان به فکر مشکلات ...
zangekhabar.com/?p=45177
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ ... به معنای قوت تشخیص صحیح از باطل است رادر خود افزایش دهد، تصریح کرد: عقل با عمل فرق ...
به کور چشم وهابیون یا علی حیدر مددی - مهاجرپلاس
www.news.mohajerplus.com/.../380509_به-کور-چشم-وهابیون-یا-علی-ح...
خدا را شکر که مولایم امیرالمومنین است به کوری چشم وهابیون یا علی حیدر مددی. ... حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام · شعر عاشقانه اگه تو از پيشم ...
ابراهيم حاتمي‌كيا: نگرانم نه دلواپس
tafrihy.net/post/47584-ابراهيم+حاتمي‌كيا%3A+نگرانم+نه+دلواپس
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام ... ـتـدهـایـشـان بــسیــار سرراست است به گزارش آکاایران: وقتی قدرت این را ندارید که به ...
ذبیحی خواننده | سایت تفریحی فان کده
topfun.in/post/ذبیحی-خواننده/
سید جواد ذبیحی درکه ای موذن و خواننده دعاهای مذهبی و آوازهای اصیل ایرانی بود پدرش ..... حاتمی کیا: حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ بی رحم شده ام.
5 بازی، 1200 نفر!/ افتضاح تماشاگر در لیگ ایران - خبرگون ...
www.khabargoon.ir/news.php?news=548228&title=5+بازی،...
خبرگون,خبر گون,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ورزشی,جدیدترین اخبار سیاسی ...
اجتماعی - شاهد وحشتناک‌ترین رکود تاریخ انقلاب هستیم/ هاشمی ...
jazzservices.net/.../شاهد_وحشتناک‌ترین_رکود_تاریخ_انقلاب_هستیم_هاشم...
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... شاهد دوقطبی سازی در جامعه هستیم، دوقطبی‌هایی که ممکن است باعث پیروزی برخی ... ... حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام.
ارتباط ایثارگران با رییس جمهور | خبرگزاری ایثارگران
isarkhabar.com/?page_id=2421
و اکنون به کاریابی معرفی شده ام و سه ماه است که حقوق بنده در این شرایط گرانی و تورم قطع ..... این بنیاد٬ چندی بعد با نام «بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی» در چهارچوب نظام ...... در طبقه 5 از سامانه حقوقی سپاه حذف و 18 سال میباشد حقوقی دریافت نکرده ام. ...... هر جا حرف جبهه ای و جانباز می شه میگن شما دیگه چه قصه ای ذاترید همه چیز برا شماها ...
خبر ایرانی - آخرين عناوين فرهنگ و هنر :: نسخه کاملآرشیو ...
newsirani-farhang.wikifeed.ir/
جعفری در پایان گفت: به نظر من محسن تنابنده نبوغ بازیگری ایران است و به او رأی می‌دهم. ... وی در پاسخ به این که چرا به‌رغم فعالیت مستمر در دوبله در حوزه بازیگری کم کار ..... داستان فیلم قصه ای تازه و ملودرامی عاشقانه برای مادر و دختری که بعد از 17سال .... به شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه نکرده است.
فرهنگی بایگانی - نماینده
namayande.net/news/category/farhangi
*بزرگداشت حمید بزرگداشت شعر انقلاب است محمدحسن زورق در پنجاه و هشتمین «عصرانه ... حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ گوشزد حاتمی‌کیا به ...
اقتصادی - دلایل گرانی 30درصدی قیمت ماهی
nashrkhabar.com/25587949/دلایل_گرانی_30درصدی_قیمت_ماهی
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاسخ جالب آقا به برادر شهیدی که از آقا می‌خواهد تا برای شهادتش دعا کنند · حاتمی کیا:حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام · جلیلی: از ...
[XLS]Sheet1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls
561, مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی, کلت،مری, ترجمه حیدر .... 688, آنجا که عقل حاکم است چگونه می توان با تغییر در شیوه تفکر : شیوه ... 698, اختلال کم توجهی / بیش فعالی در بزرگسالان, وندر ، پل ،۱۹۳۴, ترجمه پوریا صرامی فروشانی, رشد ..... ام. پی. آی۲ ] ارزیابی شخصیت و آسیبشناسی روانی به پیوست: پرسشنامه ...
عید نیمه شعبان عید نگاه به آینده است
www.khabarnab.com/عید-نیمه-شعبان-عید-نگاه-به-آینده-است/
عید نیمه شعبان عید نگاه به آینده است .... عالی ایران در قزوین ارایه می شود · حیدر ذبیحی قصه فدائیان نظام است/ کم‌فروشی نکرده‌ام/ گوشزد حاتمی‌کیا به همایونفر چه بود؟
فیلم بادیگارد کیا حاتمی on Instagram
mulpix.com/instagram/فیلم_بادیگارد_کیا_حاتمی.html
... کردم/کم فروشی نکرده‌ام؛ نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ام کمتر شده است اما با اعتقاد کار می‌کنم/ قصه "بادیگارد" قصه کسانی است که خودشان را فدایی این نظام کرده‌اند/ ... حیدر ذبیحی قهرمان، تازه حاتمی‌کیا است که شغلش محافظت از مقامات کشوری است ...
فیلم بادیگارد ابراهیم کیا on Instagram
mulpix.com/instagram/فیلم_بادیگارد_ابراهیم_کیا.html
... شروع کردم/کم فروشی نکرده‌ام؛ نفس و جانم به دلیل بالا رفتن سن‌ام کمتر شده است اما با اعتقاد کار می‌کنم/ قصه "بادیگارد" قصه کسانی است که خودشان را فدایی این نظام ..... حیدر ذبیحی قهرمان، تازه حاتمی‌کیا است که شغلش محافظت از مقامات کشوری است ...
[PDF]امتداد فجر 34 در مشهد و شیراز - خانه - روزنامه سینما
app.cinemanewspaper.ir/download/635910867192143909.pdf
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در تاش بودم تا این موضوع شخصیت نظام را که. دائم در اخبار و مسئله ... او در ادامه سخنانش در پاسخ به این سؤال که آیا حیدر ذبیحی قصه فداییان. نظاماست،می ... کمی باید با غرور بگویم من کم فروشی نکرده ام. روزی که میکس ..... نکرده اســت؟
زندانی سیاسی عرب اهواز
newweshgh-ba.smartfeed1.ir/ogle/زندانی+سیاسی+عرب+اهواز/300
۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کارهای کرده و نکرده ما .... كامل شغلی از نظر سياسي و مبارزه با مشكلات ناشی از سیاست، ضعیف و كم توان بود. .... بادیگارد، داستان مردی است بنام حیدر ذبیحی، بعنوان یکی از باسابقه ترین ... احمد گفت :تا او را پیدا نکرده ام از پای نمی نشینم . .... پسندیده ، یاسر مسیب زاده و صاحب فدایی و محمد وفادار فعالین مسیحی را ...
مبارزه با استکبار از اصول انقلاب اسلامی است
dokhtare-vahshi2013-ba.smartbloger.ir/...استکبار...اسلامی+است/150
1⃣ چه بر سر کشور، نظام، انقلاب، مردم و کلیت جامعه آمده است که 37 سال بعد از انقلاب اسلامي، در ... و مردم با لبهای خندان و بعضا پرچم به دست کم کم خود را .... گرچه برای تربیت شدن و سرباز تو شدن تلاشی نکرده ام، اما به آن امید جان می‌دهم که در آن روز موعود .... بادیگارد، داستان مردی است بنام حیدر ذبیحی، بعنوان یکی از باسابقه ترین اعضای ...
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين فرهنگی :: نسخه کاملآرشیو ...
alef-farhang.wikirss.ir/
غلامعلی حداد عادل در این مراسم گفت: خدا را شکر می‌کنم که مسلمانم و ایرانی ام خدا را شکر ...... وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به فروش تابلوی سهراب سپهری در یک حراج به قیمت ...... عربستان تا کنون راهکار مشخصی را درباه صدور ویزا ارائه نکرده است. ...... پرویز پرستویی به نقش حاج حیدر ذبیحی در «بادیگارد»شک مقدسمی گویند این هم ...
بازیگران ایرانی بایگانی - صفحه 150 از 183 - بهترین ها
mededu13.ir/label/بازیگران-ایرانی/page/150
او از نسلی است که در بازیگری ایران دیگر کم تر تکرار می شود، چرا که در نسل های بعدی ... بازی را بیش تر می پسندند چرا که فیلم های قصه گو و باورپذیر را نیز بیش تر دوست دارند. .... که ما مثلا خدایی نکرده خواستیم مقاومت کنیم که این صحنه یا صحنه هایی را بازی نکنیم. .... وقتی حیدر ذبیحی را خواندی، او را چه قدر به خودت نزدیک دیدی؟
فروردین ۱۳۹۵ - رادیو ستارخان
radiosatarkhan.blogfa.com/1395/01
ندا فدایی گوینده ... نویسنده :نگهبان | تاریخ: دوشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۵ ساعت: 20:9 .... فیلم بادیگارد این روزها فروش خوبی داشته و با استقبال مردم روبرو شده است. ... بادیگارد درمورد حاج حیدر ذبیحی است که سال هاست محافظ شخصیت های مهم سیاسی نظام است. ... ایرانی از «HARDtalk»، مورد توجه مخاطبان کم حوصله فضای آنلاین قرار گیرد.
رادیو ستارخان - خبر فرهنگی هنری
radiosatarkhan.blogfa.com/category/3?p=2
فیلم بادیگارد این روزها فروش خوبی داشته و با استقبال مردم روبرو شده است. ... درمورد حاج حیدر ذبیحی است که سال هاست محافظ شخصیت های مهم سیاسی نظام است. ... عنوان نمونه‌ای ایرانی از «HARDtalk»، مورد توجه مخاطبان کم حوصله فضای آنلاین قرار گیرد. ... نسیم، در اقدامی غیراخلاقی هیچ اشاره‌ای به شباهت‌ها، حتی در حد دکور هم نکرده بودند.
مطالب قدیمی‌تر - نوشته های - blogfa.com
heydaraliof.blogfa.com/?p=15
نوشته های - حیدر علی اف. ... از چشم هایت می شد قصه های نا گفته ای را خواند . ... حسین بیدگلی در انتخاب واژه های مناسب برای متن های عاطفی اش کم دقتی می کند. ... من شنیده ام در سفری که شاه عبّاس دوم به کاشان داشته است ، دستور می دهد برادران حزب اللهی .... هیچ وقت کسی که با دم پایی بیاید از سبزی فروشی های اطراف نماز جمعه آران و بیدگل ...
وحید افراخته، تراژدی یک انسان | فرقه ها
fergheha.ir › آخرین اخبار از منافقین
۷ روز پیش - وطن فروشی و خیانت، طینت مجاهدین خلق .... زندگی وحید افراخته ۲۵ ساله، تراژدی زندگی یک مبارز است که گاه رخ می دهد ... از وی تا پیش از دستگیر شدن، همواره به عنوان فردی، محجوب، متواضع، کم ... بر سر قرار وحید افراخته در یکی از کوچه های محله نظام آباد تهران می آید. ..... و شب است حتی فرصت روزنامه خواندن هم پیدا نکرده ام.
[PDF]همایش بر فراز کرکس - صندوق بازنشستگی
www.bazneshaste.com/upload/modules/articles/pdfs/363.pdf
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کم آبی است! ... بازنشستگی اســت، علی رغم تالش متولیان مربوط، .... به همکاران به کار برده ایم و از هیچ کوششــی فروگذار نکرده ایم. با ..... امید اســت با یاری ایزد منان در جهت تحقق اهداف متعالی نظام ... علی محمد حریر فروش ... قاسم فدایی آسمانجردی ... حیدر رضایی ..... امداد خودرو رســمی ایستاده ام به بررسی اش ادامه داد و بعد.
صدای مردم صحنه. سكوت خیانت است
shahryar139.blogfa.com/1391/04?p=2
۲۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بانک در این راستا به من اطلاع داد که چک‌ها پاس نشده است. ... دبیر ستاد حقوق بشر، در پاسخ به این سوال که آیا در نظام قضایی جمهوری اسلامی با زندانیان ...
فیلم عروسی که سوتی داده بود سنگسار | جستجو | بلوگل
www.bloogle.ir/list/فیلم+عروسی+که+سوتی+داده+بود+سنگسار.html
این روزها سنگ های مردم دستشان نیست در زبانشان است ، همان هایی که نمازشان سر وقت .... ماجرای فيلم بادیگارد درمورد حاج حیدر ذبیحی است که سال هاست محافظ شخصیت های مهم سیاسی نظام است. ... همه دوست دارند که جشن عروسي خود را به بهترین نحو ممکن و بدون کم و ... یانه ولی من که بابت سوتي دیشب و اون حلقه قبلی که خیلی شرمنده ات شده ام:(
خراسان | شماره :19191 | تاریخ 1394/11/24
khorasannews.com/newspaper/page/19191
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرویز پرستویی به عنوان بازیگر نقش حیدر ذبیحی در فیلم حاتمی کیا از نبود .... پیامی است از مسکو به واشنگتن تا آن را در «درگیری های میدانی» دست کم نگیرد. ..... اولین مجلس در نظام جدید در حال انجام است، حاج احمد خمینی در مراسم سالگرد ..... خودش کرده است، تکذیب کرد و گفت: آقای هندی اموال را به نام خودش نکرده بلکه ...
نگاتیوهای سپید
sabrian-ba.crawlback.ir/
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ریتم و ضرباهنگ قصه کند است وشایدآن چه مخاطب را تا انتها برای دنبال کردن داستان .... من است که آن راطبق یک روال و مسیری که تا به امروز پیموده ام کارگردانی کردم. ... گاه های مختلف در « بادیگارد » وجود ندارندو حاج حیدر ذبیحی یکه تاز میدان است . .... زمان دقیق برگزاری جلسه شورا با حضور رئیس جمهور را اعلام نکرده اند.
گفت‌وگو با همسر شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی( این ماجرا ...
8000ghahraman.ir/گفت‌وگو-با-همسر-شهید-مدافع-حرم-مهدی-قا/
۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیلی پرده نشین قصه ما یعنی فاطمه خانم در ۸ خرداد ۶۲ متولد شد و سال ۸۵ به عقد همسرش درآمد. بانویی ... هنوز کاری هم پیدا نکرده بود اما اصرار داشت ازدواج کند. یادمه در .... دانشگاه هم که می رفتم با اینکه رشته ام ادبیات بود اما بیشتر کتاب‌های تربیتی می‌خریدم. ... اما او می گفت برای سلامتی امام زمان(عج) هر چقدر بدهیم کم است.
عباس ع
mojtabapoormahmood-ba.smartfeed2.ir/ogle/عباس+ع
۲ روز پیش - عباس کسی است که پای اهل زمین را به آسمان باز می کند. ... و دائره المعارف بشری، هنوز دروس مقدماتی برای حضور در کلاس عباس را طی نکرده است . ... یعنی شیر حیدر عباس یعنی کربلا را میر لشکر عباس یعنی حیدری دیگر به پیکار .... امّ البنین آن چنان به امیرالمؤمنین وفادار بودکه پس از شهادت آن حضرت ، شوهر دیگری ...
عباس
mojtabapoormahmood-ba.smartfeed2.ir/ogle/عباس
۲ روز پیش - عباس کسی است که پای اهل زمین را به آسمان باز می کند. ... و دائره المعارف بشری، هنوز دروس مقدماتی برای حضور در کلاس عباس را طی نکرده است . ... یعنی شیر حیدر عباس یعنی کربلا را میر لشکر عباس یعنی حیدری دیگر به پیکار .... امّ البنین آن چنان به امیرالمؤمنین وفادار بودکه پس از شهادت آن حضرت ، شوهر دیگری ...
مرداد 1389 - به نام خداوند آسمانها و زمین - blogfa.com
www.sabetq.blogfa.com/8905.aspx
سیدجواد ذبیحی .... + نوشته شده توسط امیر ثابت قدم در شنبه سی ام مرداد 1389 و ساعت 15:42 | 12 نظر ... شماشروع کنید وبعدهم یادم آمد که این آقا همان کسی است که سرکلاس حامی ... ملی هاهم می گفتند شاه باید سلطنت کند نه حکومت وهرگز خواهان براندازی نظام ... شاه باشد ومشروب فروشی ها بسته شوند و این امر مخالفت آنهارابامصدق ا تشدید کرد.
تلفن استاد علوم غریبه - سخنان شهید مطهری
shahidmotahari1378-ba.smartfeed.ir/search/تلفن+استاد+علوم+غریبه
۴ روز پیش - حافظ ای نغمه ات می ناب مست می دارد این همه احباب بگو از عشق عهد الست بگو از قصه های کتاب ... پرداخته نشد و مطالب از این دست ناچیز است و شایسته بود در نظام اسلامی ما ... توجه و تاکید نکرده است و خاتم پیامبران میفرماید ". ... فروش : اینترنتی ..... رزمی ثاقب(فدائیان رهبر) "حیدر" منبع: http://sagheb313.blogfa.com/ ...
مهر ٩٠ - گرگان ما GORGAN - پرشین بلاگ
gorganma.persianblog.ir/1390/7/
۱ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نَرمه خُل اثری است با گویش گرگانی از احمد اخوان مهدوی و مشتمل بر غزلیات وی در .... تا به اکنون توفیق دیدار آنها را نیافته ام لیکن تلاش برای توسعه گرگان فصل .... در مدت تصدی اش در این سمت، متواضعانه تاکید کرد: کار خاصی نکرده است. .... از لحاظ ویژگی های فرهنگی، از سنت قالیشویان مشهد اردهال کاشان چیزی کم ندارد.
گالری عکس - گریه های امپراطور - دریچه ای رو به فرهنگ و ...
bmime.mihanblog.com/post/category/39/page/3
فقر ، روز را " بی اندیشه" سر كردن است - گریه های امپراطور - دریچه ای رو به فرهنگ و ... خوبی برای نوشتن به ذهنم رسیده است، اما هرگز این شور و شیدایی شما را پیدا نكرده‌ام. ... اما می‌خواهم از سینما بگویم كه متأسفانه آنچه امروز به اسم فروش ویژه و استثنایی به ... كه دست كم من در مقام یك منتقد و شما در مقام یك فیلمساز، عمرمان را پای آن گذاشتیم.
اردیبهشت ٩۳ - شعر شاعران خراسان جنوبی
shaeranebirjand.persianblog.ir/1393/2/
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از بانیان فرهنگ و معارف جدید در شرق ایران است و خدمات ارزنده اش به آموزش و پرورش ... نمی داستم بر سنگفرش خیابان فتاده ام یا زمین قلب تو! ... زیر لب می گم خدایا کمکم کن کم نیارم .... اگر پیش از آن گرداب لبانت غرقم نکرده باشد .... هنوز یک ساله نشده بودم که به علت شغل خرده فروشی پدرم ، مدتی در نیشابور ساکن شدیم ...
جستجوهای مربوط به حیدر ذبیحی قصه فداییان نظام است/کم فروشی نکرده ام

حیدر ذبیحی کیست

بادیگارد
    1   
2
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4728
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 2,548
  • بازدید سال : 83,679
  • بازدید کلی : 1,385,404